Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Aamor & Tina - 7 maj 2015 17:41

Här hemma är vi trötta och igår var det matte som var väldigt trött.
Hon somnade inte förrän säkert 02.30 natten mellan tisdag och onsdag. Hon sa att hade hon inte somnat till 03 tänkte hon gå upp och sätta sig för då var det inte lönt att ens försöka.
Hjälpte nog inte till heller att jag behövde gå ut klockan 01 men jag väckte henne inte så.......
Hon var iväg och veckohandlade till oss och hade mattefar med då efter jobbet men sen blev hon helt slut och kände sig som en zombie så efter att ha ätit slog hon sig ner i soffan och sen satt hon där förutom att hon körde en maskin tvätt.
Hon har sovit gott i natt och det är bra och tur att det är fredag i morgon.

Jag har varit hos syrran och haft det bra, sovit den mesta tiden, hihi! Idag har det varit sånt där trist väder med regn, blåst, solsken och mer regn alltså helt opålitligt!
Vem blir pigg av det!

Jag åt mat direkt vi kom hem och matte blev lite förvånad för de senaste dagarna har jag ätit först efter 21.
Matte borde ha lärt sig nu att jag äter när jag själv vill, hihi!
Nu ska vi slappa lite för matte är lite trött än även om det inte är som igår.

Ingen nytagen bild men jag har sett till att få mitt godis, även om det var i snålaste lagen än en gång och just att se till att få godiset gör jag här, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards