Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Aamor & Tina - 4 maj 2015 18:57

Det känns rätt tufft att behöva gå upp tidigt och ge sig iväg så här efter tre dagars ledighet.
Trots att jag var sååååååå trött vägrade matte att stanna hemma!
Det var knappt att det ens kändes kul att åka bil till syrran, rätt kul trots allt men jag var lika trött ändå.

Har mest sovit under dagen men vi tog ut mattefar på en runda vid middagstid.
Matte jobbade länge och det känns lite trist när jag bara vill hem.
Satt ute en stund och njöt, okej inte det bästa vädret men det regnade inte nu i alla fall och då måste man passa på.
Jag fick hälsa på både stora och halvstora tvåbeningar. Två stannade och snackade med oss.
Så fort vi kom in bad jag matte att öppna balkongdörren och sen intog jag min dyna där.

Givetvis kom matte och störde sin trötte påg.

Jag har nu intagit sängen vid soffan och tänker sova en stund och kanske jag äter lite senare.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards