Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 3 juni 2017

Kompisar!

Av Aamor & Tina - 3 juni 2017 14:18

Oj oj, nu har vi minsann långledigt igen, härligt. Har varit några "korta" veckor nu ett tag känns det som så gissa om jag var trött torsdag och fredag. De dagarna matte kallade på mig och sa att vi skulle iväg ville jag bara stänga öronen och sova vidare men till slut fick jag masa mig ut till dörren.

Vädret har mestadels varit fint med nån dag då det blåst mycket och regnat lite.
Idag är det rätt skönt men ingen direkt sol.

Igår innan jag och matte körde hem så klippte hon vår hage hos matteföräldrarna, gräset var lite högt och då vill vi inte gå ut där. Högt gräs på andra ställen bryr vi oss inte om men just i hagen ska det vara kort, idéer säger matte.

Jag har fått en ny kompis, hon är snäll och väldigt tyst, tar inga av mina leksaker eller godis så hon är verkligen godkänd. Hon heter Lila.

Hoppas vi inte lurade er, hihi! Matte gjorde en dörrstopp på jobbet i Shih Tzu modell men jag ville inte ha den där hon tänkt, vid sovrumsdörren för där brukar jag ligga så hon hamnade vid skrivbordet så länge.

Har träffat mina andra kompisar under veckan och matte lyckades igår få en bild på mig och Ronja.
Hon försökte även få bild på mig, Ronja och Ollie men han stack iväg när vi bägge ville busa med honom, hihi!
Har kelat med honom idag istället.

Jag och Ronja.

Hon ville inte följa med sin matte in utan stannade kvar hos mig, hon hängde med sin matte halvvägs hem men sen vände hon och kom tillbaka till mig så till slut fick hon bli buren hem, hihi!

Idag har vi gått en lång runda på förmiddagen och sen har matte städat lite men annars har det mest blivit soffhäng.

Ha det bra!

 
 
Amanda å Matte Julia

Amanda å Matte Julia

3 juni 2017 18:14

Vilka sötnosar! Lila är verkligen söt, så duktig matte är som kan, och Lilla Ronja är urgullig. Bäst att hennes matte passar på att bära henne, för snart orkar hon nog inte göra det. Hon ser ut för att bli STOR när hon har växt färdigt.

😻 Kram å puss på söta nosar 🐾

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

3 juni 2017 18:32

Ronja blir nog rätt stor, hon har växt för varje gång vi se henne.
Matte fuskade för hon hade en mall men hon sågade själv ut den och målade (okej kanske inte så svårt men hon blev rätt nöjd ändå).

 
Amanda å Matte Julia

Amanda å Matte Julia

3 juni 2017 18:53

Det ska hon vara! Lila är jättefin och såga ÄR svårt!

😺

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

3 juni 2017 19:03

Matte tackar!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

4 juni 2017 18:43

Visst är det härligt med extra lediga dagar! Så fina kompisar du har! Nosbuffr

http://duideco.blogspot.cm

Aamor & Tina

4 juni 2017 19:14

Extradagar är alltid välkomna, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

8 juni 2017 11:44

Haha, vilken rolig pryl, verkligen likt dig - alltså du fattar hur vi menar :D
Så fin Ronja är - NÄSTAN lika fin som du <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

8 juni 2017 17:58

Ronja vill verkligen inte gå in när hon träffar mig, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards