Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Aamor & Tina - 6 juli 2009 18:22

Mattemor ringde idag och frågade om vi inte kom över för Affi hade suttit länge och väntat på mig.

Vi traskade dit och sen var det ös på oss kan ni tro. Vi sprang och drog i varandra. Min matte fick säga till Affi ett par gånger att "sluta tugga på Aamor, han är inget tuggben". Hon tror nog att jag är hennes privata tuggben för oj vad hon tuggar på mig ibland. Ibland är det riktigt skönt och när hon gör det somnar jag nästan.

Vi måste bara rasa ut för vi fick ju inte göra det igår när vi var på utställning. Affi ville busa precis när matte hade kammat mig och satt om tofsen, jag var ju inte sen att hänga på men nä det fick vi ju inte. 

Men idag har vi tagit igen allt busande vi gick miste om igår. Är helt slut nu!

Av Aamor & Tina - 6 juli 2009 09:30

Idag såg jag minsann till att matte kom upp i lagom tid. Väckte henner halv 7, menade på att "Upp jag behöver gå ut". Matte masade sig ur sängen, fick på kläderna och då gick jag och la mig igen, men upp kom hon!

Kl 7.30 tvingade hon ut mig! Det var nog tur för jag var nödig.

När vi sen kom hem var det som f-n for i matte. Hon plockade fram dammsugaren och inte nog med det hon startade skiten också. Ingen vila för mig alltså för det gäller att passa och kolla så inte mina saker äts upp av den. Puh, de klarade sig denna gången också!


Idag fyller jag och mina tre systrar 10 månader. Grattis till oss!!!!

Nu är man ju inte ensiffrig längre!


Nu ska jag göra annat, vila lite så hej för nu!  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards