Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Ingen klocka!

Av Aamor & Tina - 9 januari 2010 09:33

Så gott jag sovit i natt!

Det bästa var att ingen klocka ringde i morse! Jag vaknade strax innan matte klockan 8.30, när hon vaknade blev jag så glad att jag ställde mig på bakbenen och gav henne en puss.


Morgonrundan är avklarad och det är inte så kallt idag, bara - 7. Igår kväll var det ner i över -14 så lite kallt om nos och tassar.

Stod ett bra tag och tittade på några träd som kryllade av rödvingetrastar (matte sa att de hette så), de var överallt och tjattrade gjorde dom men det såg kul ut.


Hemma igen så skulle jag först ut på balkongen och checka läget där, måste kolla sina domäner, gick in men det märkte inte matte så jag gjorde annat och sen kallade jag på henne och först hittade hon inte mig!

Jag hade hoppat upp i hennes säng och gömt mig mellan täcket och kudden så jag syntes inte om hon bara slog en snabb blick.

När hon sen såg mig trodde hon att jag ville ner men icke, jag ville att hon skulle lägga sig igen så vi kunde mysa lite, så det gjorde hon!


 
 
Hillman

Hillman

9 januari 2010 11:14

Morgonmys i sängen är det bästa som finns, men det händer nästan bara när vi bor i husvagn. Här hemma ska de upp när de vaknar, matte kan i och för sig lägga sig på soffan med oss en stund och morna till sig.

De där rödvingetrastarna är snövlar som jag aldrig sett, inte vad jag minns i alla fall.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ozzy

Ozzy

9 januari 2010 11:19

Åh lite mys i sängen låter underbart! jag får inte vara i sängen jag:(
Jasså väger jag 1 kg MER än dig? fast att du är såpass mycke äldre. Ja de på djuraffären var också chockade över hur stor jag var och hur mycke jag vägde för de raser jag har i mig.. men tjock var jag absolut inte sa dom så jag antar att jag bara är av en lite större modell kanske hihi

http://www.ozzys-blogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards