Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Besök!

Av Aamor & Tina - 6 april 2010 21:19

Jag tog en skön kvällslur tidigare och när jag vaknade gick matte och jag ut på en runda.

När vi kom hem igen stod det två karlar och ringde på vår dörr så vi släppte in dom!

Det är så att brandförsvaret är ute och knackar dörr och förhör sig om att det finns brandsäkerhet och sånt hos folk i vårt område just nu.

Vi blev godkända som tur var! Nä, så farligt var det inte men vi har brandvarnare, pulversläckare och sen kan ju matte lite också för det var ju inte så längesen hon var på brandövning.

Jag la mig inte i så mycket för jag var fullt upptagen med att charma den ene brandmannen vilket jag lyckades med för han satte sig ner och kelade med mig.

När de gått fick jag mina näst sista örondroppar, jippie!!!!!!!


Sara! Hoppas du kryar på dig och att medicinen hjälper om du får nån. Snällt av Moa att ta hand om mamman sin! Matte hälsar också!


Vi ska ta en liten sväng ut nu så jag klarar mig i natt.


Natti Natt...

 
 
Edith

Edith

7 april 2010 07:46

Du är ju också en liten brandvarnare för matte. Vi hundar känner direkt när något är fel. Skönt att det är slut med örondropparna nu. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

7 april 2010 10:11

Via har både brandvarnare och släckare, det finns ute i stugan och garaget oxå. Sen har husse och matte brandövning med lövhögskläder ibland.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

7 april 2010 19:44

Ni kollade väl legitimationen. Här i vårt område har det också kommit sådana gubbar och vårt brandförsvar säger att det är inget de gör. De går ut och varnar folk och säger att man ska be brandmännen om en legitimation, för det har alltid brandmännen med sig, alltså inte "bara" ett vanligt leg eller ett körkort utan även ett särskild leg med en brandförsvarsstämpel på.
Här har vi bara haft besök av jehovas, men jag skällde ut dem jag, och matte meddelade att hon redan tagit ställning och inte behövde några fler val.

http://willebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards