Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Flämt!!!

Av Aamor & Tina - 29 juni 2010 18:10

Vilken värme vi har, flämt! Man orkar ju ingenting, knappt ligga ens!

Nu klockan 17.45 när vi kom hem har vi 27,5 gr i skuggan, flämt!


Vi har varit ute i vår hage och legat i skuggan, det har blivit ytterst lite bus för det har vi ju inte orkat med.

Visst värme är gottigt men kanske inte så varmt för min del, matte gillar värmen men hon säger att då ska man ha semester och absolut inte jobba!


Matte var lite sen idag för hon var och handlade lite men et gjorde ingenting för jag hade det ju bra hos syrran fast jag satt och väntade på henne!


Igårkväll när jag gick min sista runda så snackade jag med en Schäfertik, hon var så söt men så ville hon busa och jag såg bara en massa långa ben så jag ställde mig bakom matte men när hon lugnat sig gick jag fram igen.


Nu orkar jag inte mer, flämt! Måste vila lite och det är tur att vi inte har lika varmt inne som ute!

 
 
Julia

Julia

29 juni 2010 20:14

Pusta ut å sen ut på en kvällspromenad när det har svalnat lite. De spår lite regn hos oss till imorrn. Hoppas på det så det blir lite svalare då.

Flämt...

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

29 juni 2010 23:36

Ja nog är det varmt alltid ! Alldeles för varmt, men det är bara att härda ut, tids nog blir det dags för snörullning igen, det har matte lovat mig. Men för min del får det gärna dyka upp en snöplätt nu !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Hillman

Hillman

1 juli 2010 10:43

Du det är praktiskt när lekkompisen har långa ben för då kan man smita under magen på dem och mellan deras ben innan de hinner blinka, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards