Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Aamor & Tina - 17 maj 2010 20:11

Oj, vad jag var trött nät klockan ringde i morse, matte sa att jag hade ju kunnat sova längre när vi nu var lediga men det är lätt att vara efterklok!

Så, jaha då var det måndag igen och det är dags igen att jobba (för matte).

Jag hade nog inte så rysligt bråttom till Affi i morse men vi kom dit i tid!

Jag får nog erkänna att jag pep lite när matte hade cyklat iväg, ville ju ha henne hemma längre!


Vi har busat, suttit i fönsterkarmen, varit ute mm.

Matte jobbade länge idag men när hon kom blev jag så glad, först fick hon en puss och sen sprang jag och hämtade en frolic och gav henne den. Matte tycker inte om frolicar men hon höll den i handen i fall jag ville ha den sen men den var ju hennes.

När hon sen tappade den snodde Affi den så kvickt att jag hann inte rädda den!


Skönt att få komma hem och äta lite kvällsmat och gosa med matte.

På vår kvällsrunda såg vi en rolig fågel som satt på trädstammen och klättrade runt den när vi skulle titta.

Matte sa att det var en Större Hackspett, själv tyckte jag den såg spännande ut men den ville inte snacka med mig!


Vädret ja, just nu är solen framme men den har gömt sig hela dagen men det har inte regnat i alla fall!

Nu ska jag vila lite för matte säger att det är en full jobbevecka.


PS. På lördag är det Shih Tzu utställning i Höör och regnar det inte så ska vi köra dit och titta och heja på våra vänner.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards