Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Aamor & Tina - 27 maj 2010 22:13

Mattefars bror kom på besök till matteföräldrarna och vi var alla ute på trädäcket och Affi och jag visade ALLA våra trick som vi har och kan där!

Vi rusade handlöst runt och hoppade ut på gräsmattan utan att använda de två trappstegen ner, slog omkull varandra mm.

De skrattade åt oss och mest skrattade mattefars bror för han har ju inte sett oss i aktion där!


Idag har jag varit borta mycket.

Matte hämtade mig i vanlig tid och vi gick hem nästan direkt men redan efter ett litet tag (1,5 timme) gick vi iväg igen och jag hamnde hos Affi igen!

Passade på matte hela tiden hon var där för jag såg nog att hon inte hade tagit av skorna.

När hon reste sig och sa "Hejdå" var jag först till ytterdörren men det hjälpte inte för hon gick och lämnade mig kvar, ve och fasa.

Hon kom inte tillbaka förrän klockan var 21.30 och då gick vi hem.

Matte hade varit på en föreläsning i Lund tillsammans med sina kolleger och hon var helnöjd med den och det var ju tur när hon nu lämnat mig hemma!


Nu är jag trött!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards