Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Aamor & Tina - 24 maj 2010 17:59

Igår kväll när jag skulle ut på sista rundan mötte jag Sickan och vi lekte nog i halv timme, jagade varandra på gräsmattan och hade allmänt kul.

När vi sen gick in igen kom katterna Peggy och Ollie och ville hälsa och mitt i allt kel med Ollie så kom där en liten kattunge gående mot oss!

Den upptäckte inte att jag var en hund förrän den var ett par cm från mig, jag luktade väl inte som kattkompisarna, och den satte igång att fräsa och skjuta rygg så till och med Ollie blev rädd.

Matte fick mig att backa undan men jag gillar ju inte att någon är arg på mig så jag försökte med alla mina charmtrick men utan resultat.

Matte skrattade jättemycket för hon påstod att vi såg så roliga ut!

Vi lämnade katterna och gick in igen.


Varit en lugn och sömnig dag hos Affi och vädret har varit si och så, regn och sol om varannat på eftermiddagen.

Blev lite ledsen när matte kom, ja inte för att hon kom men för att hon kom och sa HEJ och sen gick hon ut igen!

Men hon skulle bara sätta in matteföräldrarnas bil till sidan så hennes fick plats på uppfarten, hon ska tydligen ha den i morgon igen!

Jag ville upp i fönstret för att kolla in henne och när jag såg att hon bara flyttade runt på bilarna blev jag så glad.


Nu ska vi äta lite kvällsmat!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards