Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Aamor & Tina - 19 maj 2010 17:54

Idag har vi haft fint och varmt väder men så slog det om på eftermiddagen så nu är det så kvavt och tryckande, stänkte lite och kanske blir det åska, vi får se.


Varit hos Affi och busat lite men även idag har vi tagit det ganska lugnt.

Mattemor har bakat bröd så vi underhöll henne då och mattefar har varit ute med oss.

Vi var ute när matte kom för att hämta mig men så fort jag kommit in så luktade jag att hon var där och jag blev så glad.


Tanja! Det var ju synd att inte där var någon i husvagnen när nu din matte var kaffesugen, får komma en annan gång.

Jag och matte får komma till er och hälsa på någon dag när alla kan, det hade varit kul!


Jag har ätit min kvällsmat och blivit friserad och fått mina hemska hemska örondroppar, ville verklgen inte ha dom nu i kväll men matte gav sig inte, suck.


Nu ska vi vila för man blir så trött i detta kvava väder och matte säger att hon har huvudbonk!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards