Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Aamor & Tina - 12 maj 2011 19:13

Jag spanade efter mina katter i morse men tyvärr såg jag inga så jag gick vidare till Affi istället.

När vi tiggt till oss lite morgongodis (torkad kycklingfilé) så tyckte Affi att det var hög tid för lek, suck, jag gjorde en rusning efter henne men sen hade jag inte tid med fler för jag måste följa matte till dörren.


Varit ute nästan hela dagen och vi har busat men jag blev lite ilsk på syrran när hon inte lät mig vara så jag nöp till henne lite hårt för hon pep till!

Mattemor sorterade i sin garderob och hade alla kläderna ute på bordet och där ville vi vara men vi fick inte vara där efter att vi hade haft dragkamp med en av hennes BH! Kul var det!


Matte är bra glömsk! Hon hade varit hemma med lite saker innan hon hämtade mig och eftersom det var varmt la hon jackan hemma och i den finns mina bajspåsar!

Halvvägs hem kommer hon på det men tror att det är lugnt för jag gjorde en 2:a i morse men precis då sätter jag mig och gör en till!

Matte kliade sig i håret och tänkte om hon skulle gå hem och hämta en påse och plocka upp det eller. Då fick hon syn på ett lönnträd och de löven är ju rätt stora så hon tog några löv och plockade upp min 2:a, tur det inte var så långt till hundlådan!

Jag ville gå en långrunda men hon var lite tveksam med tanke på att hon var påslös men då hittar hon en påse som någon tappat, naturligtvis oanvänd så det blev en långrunda!

Hoppas hon inte är lika glömsk nästa gång!

Jag mötte två små barn som ville klappa mig men de var lite rädda men när de väl vågade tyckte de att jag var så mjuk och söt.


Åt min mat när jag kom hem och sen la jag mig för att smälta maten.

Tror att matte ska tofsa om mig snart för den hänger lite i ögonen, Affi har fixat den till mig.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards