Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Bus!

Av Aamor & Tina - 23 september 2011 18:04

Jag tog med Affis nalle till henne i morse, den som Eva gjort. Affi tyckte att den var jättekul och jag fick knappt titta på den ens.

Lite fisigt av henne men jag har ju en själv hemma!

Det har blivit en del bus med syrran idag, känner ju livet komma tillbaka när det är fredag, hihi!

Matte säger varje fredagsmorgon att nu var det sista gången klockan ringde denna vecka och det är sov ljuv musik i mina öron, hihi!

Mattefars bror kom på besök och vi älskar ju när det kommer folk, lite senare kom även hans fru för hon hade hälsat på en gammal fd granne.


Matte hade shoppat lite innan hon kom och hämtade mig, hon shoppar rätt så ofta har jag kommit på men det är inte så mycket åt gången hon handlar.

Då vi gick hem så ville jag gena över en gräsmatta men när matte sa "nä, vi går runt om" så körde jag med mitt trick när jag inte vill gå där matte vill - Jag sätter mig ner tittar på matte och gäspar ljudligt, hihi, matte säger att det låter så klagande.

Vi gick över gräsmattan! Jag var liksom i behov av att släppa ut nr 2 men vad händer!

Den fastnade i rumphåret, säkert några hårstrå som låg i kors! Det känns så räligt fast matte drar bort det!

Det blev duschen när vi kom in. När jag är rumpduschad så hoppar jag direkt ner i en av mina sängar och ligger och trycker där tills jag är nästan torr.

(inte nån bild från idag men samma säng)

Då jag ansåg det lämpligt att gå upp igen så kom jag på att jag inte fått nått gott efter vi kommit hem men matte tyckte att jag skulle äta först, suck!

Innan jag åt var hon tvungen att sätta om min tofs för den var nerdragen och hade jag satt igång och äta då hade jag tuggat på "luggen".

Nu är jag fredags fin i tofsen och mätt go´, godiset fick jag och nu ska jag ta en tupplur. Matte håller på att tvätta men det får hon sköta själv för nu ska jag hålla helg!


 
 
Hillman

Hillman

23 september 2011 18:47

Ta in helgen, ja dä ska jag oxå göra, fast det ser väl ut på min blogg som jag har helg jämt, hihi. Vi har haft annat att göra så det har inte blivit så mycke bloggande tyvärr, men vi kommer igen bara matten hinner med.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

23 september 2011 18:52

Ibland har de tvåbenta ont om tid.

 
Frasse

Frasse

23 september 2011 19:59

Härligt att vara nyduschad och "stylad" - nu är du redo för fredagsmyset :-) Fredag är veckans bästa kväll, tycker matte och jag, hela helgen ligger framför en med mys och gos.
Trist när saker fastnar, särskilt på ett så ömtåligt ställe... Tur matte kunde hjälpa dig bli ren och fin igen.
Ha en riktigt mysig, gosig och rolig helg!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

23 september 2011 20:01

Visst är fredagen härlig och att veta att man har två hela dagar med matte!

 
Julia

Julia

23 september 2011 20:21

Fredagskväll är den bästaste kvällen i veckan. Nu när husse är här. Vi ska gå och gosa med honom :)

=^.^=

Nosbuffar och kram

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

23 september 2011 20:39

Så mysigt! Han vill nog gosa med alla sina tre tjejer, fniss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards