Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Present!

Av Aamor & Tina - 6 mars 2012 18:01

Ollie har fått som vana nu att varje morgon komma fram från rabatten och hälsa godmorgon men tyvärr har vi bara tid att stanna en kort stund.

Jag åt inget igår så jag kräkte idag så klart och sen är det inte gott med mat men det vet jag så det är inget konstigt.

Har vilat mycket hos syrran förutom när vi varit ute i vår hage och busat för då har det varit en himla fart på mig, gäller att springa för annars hamnar jag i backen, hihi!


Matte var sen för hon skulle handla på två ställen innan hon kom och just när hon kom var vi ute på trädäcket, jag anade att hon kommit för jag höll ett öga på dörren och rätt som det var stod hon där och sa "hej mina små troll", oj vad bråttom vi fick till henne!

Sen sa hon grattis till oss! Varför då undrade vi för vi hade inte gjort nått stordåd eller så, i och för sig slog vi en drill där ute men det brukar hon inte gratta oss för!

Sen sa hon att jag hade fått en present! Den hängde på dörren när hon var hemma med varorna och nyfiken som hon är och tydligen inte läskunnig heller för hon öppnade den, skäms matte!

Var lite hungrig så matte blandade torrfoder med lite kokt gristunga som mattemor kokt till oss, mumsigt värre!


Hemma kom Ollie och hälsade oss välkomna hem och sen så kelade vi lite eftersom det blev så kort stund på morgonen.

Inne visade matte mig presenten, på kuvertet stod, Grattis Aamor på 3,5 års dagen från Snutte, Ruffa & matte Eva!

Jag nosade igenom hela saken och sen tog matte kort! Titta så fin och passande till mig!

 

 

Tack så mycket, den är så söt och verkligen mitt i prick hur jag är!


Nu ska jag vila mig lite för maten måste smälta i lugn och ro! 

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

6 mars 2012 18:39

Vilken gullig och passande tavla du fick! Det är precis som du är!
Så snällt av Eva, Snuffe och Ruffa att ge dig present även mitt i mellan födelsedagar ;-)

=^.^=

Kram och puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

6 mars 2012 18:45

Visst är de gulliga!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

6 mars 2012 18:50

Vilken fin tavla - det är ju dig på pricken!!! Grattis på 3,5 årsdagen!!
tassen!
M&K

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

6 mars 2012 18:53

Visst är det likt mig och mina keliga kattkompisar, mest likt Ollie!
Tack!

 
Edith

Edith

6 mars 2012 18:50

Vilken fin present du fick. Grattis på 3,5-årsdagen! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

6 mars 2012 18:52

Tack så mycket, födelsedagar kan man aldrig få för många av, hihi, jo säger matte rent för många!

 
Rebellen

Rebellen

6 mars 2012 19:35

Åhh finis! Vilken fin present! Grattis på 3,5års dagen! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! :D Nosgos

http://skyggisfamiljen.blogspot.com

Aamor & Tina

6 mars 2012 19:40

Hihi, tack så mycket!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

6 mars 2012 21:08

Jamars grattis på 3,5 år dagen.
så fin pressent du fick

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

6 mars 2012 21:27

Tackar!
Visst var den söt!

 
Hillman

Hillman

7 mars 2012 11:12

Vicken söt present en broderad tavla med en en hund som gosar med en katt, det måste bara vara du, hihi. För jag vet ingen hund som är så mycket för att kattgosa som du är.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

7 mars 2012 17:41

Vi Shih Tzu är lite tokiga i katter helt allmänt, vet många!

 
Frasse

Frasse

7 mars 2012 15:25

Vilken underbar liten tavla! Den säger så mycket om vilken fin och snäll skällis du är *rörd*
Jamargrattis på 3,5-årsdagen! <3
Kramar och tassklappar från matte och mig!

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

7 mars 2012 17:41

Tack så mycket för allt du sa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards