Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Fredag!

Av Aamor & Tina - 30 mars 2012 17:51

Så himla skönt att det äntligen är fredag idag, känns som om både jag och matte behöver lite extra sömn nu.

Matte blev av med mig i morse, hihi, när hon kom ut ur duschen så hittade hon mig inte för jag var inte på de tre vanligaste platserna utan jag hade gått in i min säng i TV-rummet och där låg jag och sov som bäst när hon började kalla!

Vi har ju inte hur stor plats som helst så jag kan inte försvinna helt, hihi!


Jag mötte den tiken som jag hälsade på för ett tag sen, hon är stor och helsvart och matte trodde att där var lite Labbe i henne men där är Rottweiler, Wachtelhund och nått annat men stor är hon för jag når henne bara till bröstbenet om jag sträcker på halsen och hon står upp, hihi! Hussen sa till henne att ta det lugnt med den lille, undrar vem det var, hihi!

När jag sen kom till Affi nosade hon genom hela mig och sen fnös hon så det var nog inte så populärt att jag snackat med en annan tjej!


Syrran är bra att ha för hon säger till mattefar när jag behöver gå ut så jag slipper själv, hihi! Jag var nödig och var ute i uterummet och det kändes lite akut så syrran sprang genom hela huset och ut i köket och kallade på mattefar och han släppte ut oss i hagen, tack för hjälpen syrran!


Nu har matte och jag varit hemma en stund och jag har sagt till matte vad jag vill skriva och sen la jag mig för att sova en stund, gott att vila!

Träffade på Ollie som hastigast utanför men han vaktade rabatten från en annan katt så han hade bara tid med en snabbhälsning, bättre tid nästa gång kanske!


Ha nu en trevlig helg alla!

Matte tog sig egna friheter och tog ett kort på mig när jag sover, tur jag är van att bli fotad så jag sov bara vidare!

 


 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

30 mars 2012 18:22

Tur att syrran håller lite reda på dig och inte bara brottas ;-)
Du är ju mattes bästaste fotomodell, så visst är du van vid blixtmojänger!
Ha en mysig fredagskväll!

=^.^=

Kram å nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

30 mars 2012 18:25

Det är nog så, av 100 kort är jag nog med på 99,5 av dom, hihi!
Syrran är bra att ha trots allt, nä jag älskar min syrra.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

30 mars 2012 19:54

Ibland går jag oxå och lägger mig där min matte inte hittar mig.
Är kul o ligga o kika när hon febrilt letar efter mig ;-)
Mysig fredagkväll på er !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

30 mars 2012 19:59

Visst är det!
Samma till er!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

30 mars 2012 23:04

Fniss, fniss, så gör vi oxå, tassar iväg och gömmer oss för matte så hon inte hittar oss, vad jamars kul det är, när hon inte hittar oss, då går hon och ropar på oss, men vi svarar försåss inte, mjau

Tass tass på er


http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

30 mars 2012 23:07

Vad busiga ni är, hihi!

 
Hillmans matte

Hillmans matte

31 mars 2012 09:09

Hej på dig sötnos!

Förstår att du har längtat efter helgen, så du får ha matten för dig själv. Hoppas att du har vår där du bor, här har vi fått ett riktigt bakslag med minusgrader och lätt snöfall. Fast just nu är solen faktiskt på väg upp, så det blir nog lite skönare, såvida inte vinden tar fart igen, för i natt som var må du tro att det blåste. Det riktigt ylade i huset, hihi.

Nu har jag lagt ut en minneskavalkad över Hillman, har inte bestämt hur det blir sen men jag tar en dag i taget.

Kramar och pussar i mängd.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

31 mars 2012 09:42

Jo nog ska våren vara här men nu i morse var det kallt, ingen frost men det blåste och det känns isigt, mest matte som klagade i och för sig, hihi!
Har varit frost några nätter så riktig vår är det inte än även om bladknopparna börjar brista och man kan se grönt lite här och var.

Det är rätt man ska inte hasta iväg utan att ta en dag i taget är bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards