Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Besök!

Av Aamor & Tina - 20 februari 2013 17:10

Blev inte så bråttom i morse som tur är för matte är inte så rolig när jag inte får läsa alla morgonens nyheter i lugn och ro!

Syrran har gnällt lite på mig idag för att jag inte velat busa när hon var bussugen.

En kille kan aldrig få lov att sova i lugn och ro för de där damerna, hihi!


Vi fick besök i dag också för mattefars lillasyster kom på besök och vi passade på att pussa henne ordentligt när hon böjde sig ner och knöt upp sina kängor, hihi! Hon sa till oss att det räckte efter ett tag men vi slutar först när VI tycker det räcker, hihi!

Hon berättade att sonen och han fru skulle få barn till sommaren så vi säger grattis till dom!


Matte var lite sen idag för hon var på nån koll som damer gör men mer vet jag inte och jaug bryr mig inte heller för det viktiga är att hon kom och hämtade mig!

Matte snackade lite med matteföräldrarna innan vi gick hem.

Det snöar lite, har gjort det till och från under dagen men det blir inget av det och det gillar matte, hon är lite tråkig.

Inga katter ute men jag ska kolla nästa gång vi går ut.

Matte gillade inte min frissa så jag har fått tofsen omsatt och sen åt jag min mat, just nu härjar jag ute på balkongen och matte misstänker att jag kommer att se ut som svinto i ansiktet igen när jag kommer in, hihi!


Eftersom jag inte såg några katter får jag njuta av videon med mig och Peggy!


 

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

20 februari 2013 17:48

Tänk att vi tjejer är så besvärliga...
Roligt med besök! Speciellt av dem som gillar att ni pussas ;-)
Videon med dig och Peggy är jättefin! Så kelig hon är, hon nästan slår omkull dig i den. Toppen att matte filmade er, så vi kunde få se!

=^.^=

Kram och puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 februari 2013 17:51

Hihihi, kanske inte alla tjejer men min syrra är i alla fall!
Vi gillar den filmen också, vi ska visa den en dag för Peggys matte!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

20 februari 2013 18:20

Det är ju alltid kul med besök! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

20 februari 2013 18:33

Visst är det!

 
Melody

Melody

20 februari 2013 19:46

Misstänker att du skulle tycka att jag också är en besvärlig tjej!
Matte älskar videon med dig och Peggy! Hon har redan tittat på den tre gånger och nu ska vi se på den en gång till!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

20 februari 2013 19:53

Nä du är ju en söt tjej och inte en jobbig syrra, hihi!
Visst är den gullig!

 
Laika

Laika

20 februari 2013 21:27

Hihi, som Melody så sitter vi och tittar på videon om och om igen. Vilken härlig kompis du har i den där lilla Peggy :D
Hoppas mattes tjejiga koll gick bra. Tur att du slipper sådant Aamor :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

20 februari 2013 22:08

Ja sånt slipper jag som tur är, hihi!
Lilla Peggy är så söt men ibland vill hon inte ens titta på mig och då undrar jag varför!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

21 februari 2013 17:17

Men jisses har det snöat hos er igen ??
Här slaskade det i måndags och sen så frös skiten , så om man vill kan man åka skridskor här på gårdsplanen :)
Kuligt med besök som uppkattar pussar !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

21 februari 2013 17:54

Vi börjar snart tro att vi hamnat i Norrland, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards