Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Den bästa!

Av Aamor & Tina - 1 mars 2013 16:44

Försökte låta bli att höra matte i morse när vi skulle iväg men till sist fick jag hoppa ner från soffan för jag hörde henne låsa upp ytterdörren för jag vill absolut inte vara själv hemma!

Trots att matte la sig tidigt och släckte lampan tidigt mot vad hon brukar var vi trötta bägge två, kanske kan ha att göra med att matte istället vaknade redan 05, suck!


Matte sa till mig att gå lugnt när vi väl kom iväg för hon har ont i sin rygg idag, mer än vanligt och hon gick som en "skadeskjuten kråka", jag tog det rätt lugnt för jag kände mig ju rätt trött själv!

Somnade hos syrran så fort matte kört iväg till jobbet.

Det har mest varit lugnt hos syrran, vi har sovit och strax innan matte skulle komma var vi ute och busade i hagen men höll samtidigt koll i gången mellan huset och garaget i fall vi skulle se när hon kom men hon dröjde så vi gick in istället.

Matte hade tankat vår bil och sen varit i en affär och kollat lite men hon var ändå bara 30 minuter sen.

Fick självklart åka bil hem sen och nu är det den bästa dagen i veckan!

Matte har jobbat klart och vi ska umgås hela dagarna, blir hon bara lite bättre i ryggen så kanske vi kan gå lite längre rundor och lite fortare än det där "vaggandet", hihi!

Gammal bild men vi kanske kan rusa fram så här, jag i alla fall, hihi!


Trevlig helg alla!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

1 mars 2013 18:18

Hoppas matte blir bättre i ryggen under helgen när ni är lediga!
Ha en underbar fredagskväll och låt matte vila liiite ;-)

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

1 mars 2013 18:25

Det hoppas vi bägge på mest matte själv tror jag.
Hon sitter och vilar just nu!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

1 mars 2013 18:58

Visst är det bästaste kvällen idag och vi har haft extra lyxigt för matte har varit hemma hela dan! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

1 mars 2013 19:03

Det är härligt att ha matte hemma!

 
Melody

Melody

1 mars 2013 19:18

Stackars matte! Ont i ryggen är inte kul, men tur för dig att det är bra att röra på sig, så hon kan nog vagga runt lite med dig i helgen i alla fall!
Du är ju rätt bra på att rusa runt med din syrra i lekhagen, så var rädd om matte nu! Ge henne många pussar, det är nog det bästa botemedlet!
Ha en bra fortsättning på kvällen!
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

1 mars 2013 19:44

Jo det är bra med rörelse men matte tror att hon har ett diskbråck igen för det känns nästan som förra gången.
Shih Tzu pussar hjälper mot allt möjligt!

 
Laika

Laika

1 mars 2013 20:01

Blir det fint väder kan det vara okej att gunga fram i långsam takt också, även om det kanske inte är så vidare trevligt för matte. Bäst är om hon blir av med sin ryggvärk helt till imorgon, ja det håller vi tassar och tummar för.
Visst är det skönt med fredag, jag njuter av varenda sekund.
Så när din matte vaknade 05 så kan jag berätta att jag var ute på kisserunda.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

1 mars 2013 20:42

Fint väder vill vi absolut ha!
En runda så tidigt? Ja behöver man så!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

1 mars 2013 20:39

Mjau Aamor, ha en jamars bra helg du oxå.
Vi tassas igen på Tisdag flör matte ska bort i helgen.
Vi kommer inte själva åt vår dator, *suckjam alltså*

Tasskram

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

1 mars 2013 20:41

Lämnar hon inte lösenordet till er?

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

1 mars 2013 20:48

Viklket lösenord menar du Aamor?
Det brukar ju stå att det ska godkännas först eller ngt liknande, men det gjorde det tydligen inte denna gång?

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

1 mars 2013 20:55

Lösenordet till er dator så ni kan använda trots att er matte är borta!

 
Ingen bild

Bella, shih tzu

2 mars 2013 21:42

Hej Aamor! Har följt dig på din Blogg en tid och nu ÄNTLIGEN har min toka till Matte, kanske lyckats med att skaffa en blogg åt mig! Håll all dina tassar åt mig!

Nospussar

Aamor & Tina

3 mars 2013 01:11

Hej! Vad kul, vi ska kolla in din!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards