Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Aamor & Tina - 15 september 2013 16:20

I går kväll när vi var ute på en kort runda hör jag att nån kallar på matte och så känner jag igen rösten, det är en av mattes äldsta vänner, de är lika gamla men varit kompisar sen de var 5 år.

Såg när hon kom närmre att hon hade en hund med sig och honom har jag aldrig träffat men matte har.

Vi lekte jättemycket och jag blev helt slut, Goliat är 5 månader bara och helvild.

  Goliat när matte var och hälsade på dom i somras.


Matte har varit störig i natt, först kunde hon inte sova och när hon väl somnade hostade och rosslade hon mest och vaknade flera gånger.

Hon blev nog inte så lycklig när hon vaknade av att en hund, ingen speciell nämnd, hihi gjorde täckrullningar på sin rygg mellan hennes knä i morse. Var inte meningen att denna hund skulle väcka henne men tydligen var hunden rätt så vild, hihi!

Vi gick upp och jag gick in i soffan och sov vidare för matte sa att det öste ner och ingen av oss ville gå ut då.

Lite senare hade det slutat och då gick vi ut, träffade både på Arktis och Rex, härlig runda med andra ord.


Det har varit en lugn dag här hemma för matte är inte riktigt kry, nån gång öppnar hon munnen för att säga nått men inget ljud kommer och sen väser det till och sen hör jag henne, låter kul!

Vi har precis varit ute på en kort runda och när vi kom in så fick jag min mat som nu ligger i magen och gör så gott.

Blir nog en lugn dag även i morgon för det verkar som om jag får ha matte hemma då men hon säger att hon inte vet säkert än.

 

Bild från augusti, gillar sängen mer och mer!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards