Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Aamor & Tina - 30 september 2013 19:07

Var väldigt trött i morse när mattes klocka började väsnas. Så fort matte gick upp sprang jag in i TV-rummet och hoppade upp i soffan och la mig där och somnade om direkt.

Fick åka bil till syrran och det är alltid lika kul.


Syrran har varit lite väl busig idag för hon har dragit runt på mig, ville jag inte gå med henne så tog hon tag i min tofs och så var det bara till att gå med.

När matte kom och hämtade mig undrade hon om jag kliat mig i huvudet eller varför jag såg ut som jag gjorde, hihi!

Matte skulle egentligen jobba länge idag men det som var inplanerat på jobbet blev inställt så hon tog ut komp den sista timmen för att komma hem till mig, hon är snäll!


Varit strålande sol idag och matte påstår att det är för att hon varit så snäll hela året som solen skiner så fint idag på hennes födelsedag - ha, säger jag.

Vi gick hem och gick direkt in för matte hade handlat lite kylvaror men sen gick vi ut och satte oss en stund på bänken.

 

Så här fin var jag efter syrrans vandring i hust med mig!

Ser ni så snett tofsen sitter?


Nu skulle inte matte ha nått kalas så hon behövde inte fixa till nått men jag gav henne en födelsedagspresent ändå - jag lät henne fixa till min frisyr och kamma/borst igenom hela mig, inte dåligt va!

Hon blev väldigt glad över den presenten, hihi!

 

Jag blev rätt nöjd med resultatet för jag kunde se och åta utan att hået var i vägen, hihi!

Var jättehungrig efteråt så maten slank ner i en väldig fart och nu har jag vilat medan matte snackat med min uppfödare som ringde och gratulerade matte, matte får ringa till henne i morgon för då fyller hon år, hihi!


Nu ska vi snart gå ut för dagens sista runda och sen ska vi slänga oss i soffan och njuta av det sista som återstår av denna kväll.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards