Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Lillördag!

Av Aamor & Tina - 25 juni 2014 18:51

Vädret idag har varit väldigt likt det igår, varmt och gott under dagen men regn sen mot eftermiddagen.

Matte sa att en av hennes kollega som bor på väster har i stan, vi bor på norr hade fått så mycket hagel att hela hans uppfart hade blivit vit och det var stora hagel och så fick vi regn i max 3 minuter, så konstigt det kan ta.


Tagit det mest lugnt även idag, jag behöver semester väldigt mycket nu, hihi! Matte längtar också men inte så förtvivlat som innan om åren men det är nog för att hon bytte jobbeställe och är på flera ställen nu, hon har skiftat lite igen för tisdagar och torsdagar är hon pool just nu och hoppar in om det behövs någonstans, de andra tre dagarna är hon på två ställen, hon tycker det är så kul.

Nu är det i alla fall bara två veckor kvar till ledigheten och dessa två dagarna men denna vecka är ju snart slut, hihi!

Matte var lite sen för hon hade handlat lite men det var okej för hon hade även handlat mumssaker till mig.


Jag fick åka bil hem och först blev jag glad och tänkte att det är fredag men matte sa att det är för det är lillördag, trams!

Hon säger att hon ska cykla i morgon för hon vet då var hon ska vara så regnar det inte så..... Jag hoppas det regnar för då får jag åka bil igen, hihi!

Maten gled ner kvickt idag också för matte leverpastej.glaserade torrfodret, hihi rent för lite men det gick ner ändå.

Jag gillar när hon bytar smak på mit foder för jag äter det inte bara rakt av så, då svälter jag hellre, hihi!

Med tanke på gårdagens inlägg så är det för att jag är socialt anpassad, hihi!

Har lekt med min godisgömma efteråt så nu är jag helt slut, den vippade runt i hela köket och jag fick jobba hårt för att få ut det goda!

 

Gammal bild.


 
 
julia

julia

25 juni 2014 19:23

Vädret är bra märkligt just nu. Inte är det väl så mycket sommar direkt, men jag ska absolut inte klaga! Skönt att det inte är så varmt när man måste vara inne ändå.
Skönt att gottet ramlade ur din gottegömma till slut. Ba att få jobba lite :)
Ha an mysig "Piglördagskväll"

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

25 juni 2014 19:26

Jo lite motion för godiset gör att det smakar godare, ibland i alla fall!
Vädret kan gärna få bli fint till semestern, behöver inte regna då!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

25 juni 2014 21:00

Tycker gott ni kan åka bil för att du gillar det! Matte skämmer allt bort dig med lite gottit för att du ska äta..Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

25 juni 2014 21:16

Visst skämmer matte bort mig för att jag ska äta men mat är inte viktigt för mig så jag vill gärna ha lite extra mums, hihi!
Jaaaaa, fram för mer bilåkning!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

25 juni 2014 22:50

Samma lika väder här uppe idag :)
Matte varit ledig idag och mest hållt sig hemma precis som hon ska !
Tassklappar och Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 juni 2014 06:53

Det var ju perfekt för dig så du kan rå om henne riktigt ordentligt, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

25 juni 2014 23:32

Jag igen :)
Glömde ju jama om att jag har en likadan godisgömma som är undangömd för jag lyfter upp den och skakar ut alla gottisarna på en gång *fniss*

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 juni 2014 06:54

Så gör även jag om inget faller ut, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

26 juni 2014 16:39

Kul att matte trivs så bra på jobbet men semester är ju ändå aldrig fel :-) Skönt att du fick ut ditt godis till slut, trägen vinner!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

26 juni 2014 17:10

Nä semester är ett måste även för matte och hon hade inte velat skjuta fram den men hon räknar inte ner lika ihärdigt som innan, hihi!
Godis är viktigt här i livet, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards