Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 28 augusti 2014 18:59

Jag håller fortfarande på med att vägra gå ut om dagarna när jag är hos matteföräldrarna, okej jag dricker inte så mycket heller så jag är inte i nått stort behov heller men det "stör" nog matteföräldrarna lite, hihi!

Strålande sol och varmt och gott hela dagen, kände det när jag gick ut och vände på trädäcket, hihi!


När matte och jag var nästan hemma fick jag syn på nått intressant och jag ville fråga "vill du bli kompis med mig?" men den ville inte men var ändå inte jätterädd. jag satt och tittade på den ett tag innan matte frågade om vi inte skulle kolla efter katterna istället och jag satte av som ett sträck, hihi!

 

Visst hade det varit kul att bli kompis med en Skata, hihi!


Vår granne kom ut och snackade lite med oss när vi satt i solen och njöt och hon kelade massor med mig!

Inne lite senare sa jag till matte att det var dags att servera mat till mig och matte blev nästan chockad att jag åt direkt, brukar ju säga till men sen strunta i det, hihi!


Matte tyckte att golvet såg smutsigt ut så hon drog fram dammsugaren när jag ätit klart och sen passade jag på att sova en stund när det blev tyst här hemma igen.

Matte lär nog snart sätta sig ner med sin bok så kan jag lägga mig i min säng nedanför soffan.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards