Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 29 augusti 2014 19:37

Idag fyller min mattemor år och vi har haft ett litet kalas!
Först på förmiddagen var jag och syrran själva en stund för matteföräldrarna skulle iväg på nått. Var ju inte det roligaste men syrran tyckte att det var värst idag för hon skällde när de gick, jag la mig och sov, hihi!
Vi fick besök av mattemors syster och mattefars bror med fru och några vänner till matteföräldrarna, snällt att de kommer och hälsar på oss eller kanske de hälsade på mattemor mest men vi ser ju alltid till att få uppmärksamhet.

Matte kom nästan direkt efter jobbet, hon hade först varit i min affär och köpt paketer, inte till mattemor utan till mig och Affi för snart fyller vi också år. Matte berättade att min affär ska läggas ner, var ska jag nu handla och klippa mina klor? Jättetrist!
Matte fick mat hos matteföräldrarna och sen körde vi hem, jag var hungrig och hade hemlängtan, talar om det klart, högt och tydligt, hihi!

Fick äntligen åka bil både i morse och nu på eftermiddagen, matte cyklade 3 dagar och igår tog hon matteföräldrarnas bil.
Innan vi gick in tog vi en runda så jag fick gjort allt och tur var det för nu regnar det ganska mycket, usch!
Maten ligger i magen och jag ligger på golvet, hihi!
Man blir rätt trött av att vara på kalas.

Bilden blev rätt mörk för matte orkade inte tända fler lampor, hihi.

Trevlig fredag på er!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards