Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Aamor & Tina - 19 september 2014 18:28

Äntligen är den här den ljuvliga fredagen!
Den började bra för jag fick åka bil till syrran men först efter att jag fått gå en runda.
Vi har haft en del att titta på idag för matteföräldrarna har haft en gubbe där som fällde 4 stora björkar. De var angripna av nån larver och sen har de funderat på att få ner dom innan men nu är de borta.

Har blivit förnedrad och skakad också idag - pinsamt alltså! Det var som så att mattefar hann inte få in mitt koppel när vi mötte en matte och hennes, suck tax så jag rusade fram för att hälsa och då grep taxen mig i tofsen och skakade mig - den var ju för tusan mindre än vad jag är - pinsamt!
Hoppas jag slipper se den hunden igen.
Vet att jag gjorde fel som sprang fram men jag litar ju på att bli stoppad och det blev jag på sätt och vis nu men det var lite smått förnedrande.
Matte tyckte väldigt synd om mig när hon hörde om det men jag förstod inte riktigt vad hennes leende innebar, hon ska ju hålla på sin lille påg i alla lägen.

Vi satt ute en stund när vi satt bilen i garaget för det har varit underbart väder även idag.
När jag kom in åt jag min mat och nu ska jag vila mig lite och så ska jag bara njuta av denna underbara fredag!

En trevlig helg på er!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards