Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Aamor & Tina - 22 september 2014 18:54

Det var rätt kallt i morse så det märks att hösten är här ?
Det är tur jag har så mycket hår så jag inte fryser, hihi!

Jag har vilat en hel del och kelat med matteföräldrarna, busade med ett tag med mattefar uppe på bordet. Det var kul.
Syrran har passat mig hela dagen, så fort jag rör mig så kollar hon vad jag gör och är vi på golvet bägge så sätter hon sig tätt intill och stirrar på mig - hon ta sitt "jobb" stort allvar.

Matte jobbade länge idag och jag hade glömt att hon skulle det så det blev en lång väntan för mig ?
Fick snabbt hämtat en pipleksak så hon kunde få en av mig.
Vi gick hem och jag hade tänkt sitta ute en liten stund men matte frös så den stunden blev väldigt kort.
Inne tyckte matte att jag skulle äta mat men jag var inte sugen, åt endast ett par tuggor igår så egentligen borde jag vara hungrig men jag är inte det än i alla fall.
Valde istället att lägga mig!

Ligger i min kökssäng, vände ryggen åt matte så hon inte skulle tjata på mig om att jag måste äta min mat, hihi!
Fick lite vila för matte snackade med min uppfödare så jag slapp höra "ännu Aamor, du måste vara hungrig" ?

Nu ska jag snart lägga mig i TV-rummet för matte ska nog snart titta på TV, i alla fall klockan 21 säger hon.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards