Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Fredag!

Av Aamor & Tina - 8 maj 2015 17:46

Tänk nu är det fredag igen och jag ska få njuta av att ha min matte hemma med mig hela helgen.
Här ska sovas, busas, tittas på katter och en massa annat, matte säger kammas men det lyssnar jag inte på, hihi!

Det har varit rätt skönt väder idag även förmiddagen var lite kylig. Har tagit det lugnt som vanligt, inte många knop gjorda hos syrran.
Mattefars äldsta bror som varit sjuk ett tag har gått bort fick vi veta idag, trist men jag har aldrig träffat honom men jag kan ju tänka mig att det känns konstigt för mattefar när syskon försvinner.

Matte kom direkt och hämtade mig efter jobbet och sen tog vi bilen hem. Gick en lite extra runda innan vi gick in och då fick jag kel och pussar av en liten tjej som brukar snacka med mig.
Ville ha mat så matte fixade till det men så ångrade jag mig och gick och la mig istället men efter lite funderande och plus att matte satte sig för att äta sin så valde jag att äta lite, knappt halva portionen.

Hmmmm, ska jag äta eller ska jag inte? Är ju hungrig men...........

Matte har vandrat rund med dammsugaren också men nu ska vi slöa resten av kvällen i alla fall till jag behöver gå ut.

 
 
Julia

Julia

8 maj 2015 18:15

Ta det lugnt i helgen. Busa, gosa, njut av promenader och vi hoppas att dina kattkompisar är extra keliga och är ute samtidigt så ni får kela!
Att du hamnar på trimbordet är väl också okej, eller hur?!?
Ha en jättemysig fredagskväll!

Kram och puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

8 maj 2015 18:23

Nja inte det mest spännande att hamna på trimbordet men kanske skönt efteråt ;-)
Vi ska ta det lugnt i helgen och bara njuta.

 
Edith

Edith

8 maj 2015 19:48

Alltid skönt när helgen kommer. Det där med att kammas är inte så positivt, tycker jag alltså. Men hemma hos mig är det så att borsten kommer fram varje morgon efter morgonsvängen och då borstas både Hilda och jag. Vi har vant oss ganska bra nu. Trevlig helg!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

8 maj 2015 20:04

Så ofta behöver inte jag kammas tack ovh liv, hihi!
Helgen är underbar!

 
Elvis

Elvis

9 maj 2015 11:44

Idag är det jättetråkigt väder ute så idag blir det mycket kel o gos med matte. Men igår ville jag inte gå in från min balkong för det var så underbart väder.
Kram o nosgos

http://elvisthecat.blogg.se

Aamor & Tina

9 maj 2015 11:49

Det är bra när man själv kan välja!

 
Laika

Laika

9 maj 2015 13:00

Verkligen skönt när lediga dagar kommer :D Bara dom varade lite längre så, hihi. Det låter som att ni ska göra helt rätt med bus och gos och hälsa på katter :D
Trist att din mattefar förlorat sin bror.
Vi önskar en skön och solig helg så ni även kan njuta lite ute och titta på folk som passerar :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

9 maj 2015 13:38

Vi har kollat in lite folk och katter i morse men ingen ville hälsa på mig :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards