Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Aamor & Tina - 9 juli 2015 17:32

Nu sa jag till matte att hon får skärpa sig och hjälpa mig med min blogg för nu har jag inte varit här på två dygn!

Igår hade vi gäster och roligt var det att de kom. Det var mattes kollega Sara och hennes dotter Moa som hälsade på. Sara har redan semester och nu hade Moa frågat ett tag när de skulle köra och hälsa på mig. När som sa matte och så kom de igår.
Det blev en massa pussar, godis (inte en massa tyvärr, hihi) efter maten, visade Moa hur duktig på att äta jag är, okej efter en del tramsande åt jag, hihi!
Vi var ute och gick en runda men inte så lång för det började regna men Moa höll mig hela tiden, duktig tjej fast hon bara är 1,5 år äldre än vad jag är.
Förutom att gå med mig tycker Moa det är kul att ge mig vatten med min sprejflaska.

Gott!

Idag har det varit ett riktigt trist väder för det har regnat nästan hela dagen och jag har totalvägrat att gå ut. Var ju ute i morse när jag gick till syrran och jag klarade fint av att hålla mig tills matte hämtade mig 9 timmar senare.
Regnade bara pyttelite när vi gick hem så det var okej.

Jag har krupit upp i min säng och tänker sova där tills jag är hungrig eller vaknar av annat, hihi!

Zzzzzzz Zzzzzz!

Matte lär nog bara äta lite strax och sen sätta sig och läsa bok så jag kan sova i lugn och ro.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards