Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

Trött!

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2015 18:02

Igårkväll var jag och matte borta, vi var hos grannen och hälsade på. Matte och hon drack vin och åt goda mackor mm.
Jag kollade runt hos henne, under sängen och soffan men där var välstädat, hihi!
Grannen tyckte att hon även skulle bjuda mig på nått men matte sa att hon hade tagit med till mig så det var inte nödvändigt.
Grannen passar barnens hundar ibland så hon hade förråd och jag fick kolla igenom det men inget passade. Efter en stund bad jag att få titta en gång till och då kunde jag tänka mig ett ben men ångrade mig efter en tuggning.
Sen satt vi och snackade en del, även jag var med i samtalen men efter ett tag blev jag trött och somnade.
Sov gott när matte 01.15 kallade att det var hög tid att gå hem, jag var sååååå trött då att jag knappt orkade men jag ville ju med så jag fick släpa mig till dörren.

Bra ställe att ligga på för jag har full koll på matte som sitter precis framför mig.

Idag sov vi länge och först 11.30 tyckte jag att vi kunde gå ut, matte hade då varit uppe sen 9.30
Är lite småsliten idag och matte skrattade och undrade om även jag hade druckit av vinet men det var bara ångorna jag fick i mig, hihi!

Har kelat med Ollie och nu när vi var ute så träffade jag på Arktis.
Matte hittade en sån där äcklig fästing på mig idag, den hade satt sig på ögonlocket men som tur var satt den väldigt löst.

Nu ska vi fortsätta med slöandet för vi är trötta bägge två nu.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

8 augusti 2015 18:27

Bäst att ni också tar igen er efter en festkväll. Kul med kompisträff, men eftersom vi känner dig så väl, var säkert en kelig Ollie roligast. Arktis är väl nästan valpis fortfarande och de kan vara ganska busiga och han är rätt så stor om vi inte minns fel ;-)
Bra att matte tog den äckliga igen, hoppas att de tar slut snart...

Kram å puss på nosen

http://www.hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

8 augusti 2015 18:45

Det var kul hos grannen och du har rätt att Ollie var allra bäst ändå ;-)
Arktis är stor om man jämför med mig hans ben och jag är i samma höjd ungefär. Han är lite över två år så lite har han lugnat sig, behöver inte fostra honom lika mycket nu, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

8 augusti 2015 18:49

Trevligt med lite kalas!Men man blir ju sliten när det blir sent!Skönt att ni inte hade så långt hem! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

8 augusti 2015 19:02

Var lagom långt, ut genom en port och in i nästa, hihi!

 
Laika

Laika

8 augusti 2015 19:24

Nu har vi läst ikapp oss lite :D Jag har ju inte varit hemma, inte matte och husse heller. Men nu är ordningen återställd igen. Lite som hos er då efter besöket ;) Skönt att få sova ut dagen efter, det behöver man om man varit uppe så sent, hihi.
Hoppas också att du får träffa mannen med valpen sedan så du kan lära den ett och annat, hihi.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

8 augusti 2015 19:33

Hoppas också vi ser dom igen, jag vill ju träffa valpen och matte är nyfiken på valpen.

 
Edith

Edith

9 augusti 2015 12:49

Låter som att matten och du hade en trevlig kväll hos grannen. Men det är klart att man kan ju bli lite trött dagen efter.

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

9 augusti 2015 18:23

Mycket trött dagen efter, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards