Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

Suck!

Av Aamor & Tina - 17 augusti 2015 17:38

Jag gillar verkligen inte tidiga morgnar om det inte är så att jag vaknar själv. Klockan är inget kul att vakna till och det blev så idag för matte hörde inte när klockradion drog igång så 10 minuter senare ringde klockan.
Hon hade svårt att somna, ont i ryggen, i svanken och vaknade till varje gång hon vände på sig så hon var hyfsat trött.
Suck! Suck! Suck! Jag var också så trött, följde med matte in i badrummet och där somnade jag och vaknade först när matte kallade att vi skulle ge oss iväg.
Bilen piggade ju givetvis upp lite men trots mina bedjande ögon så gick matte ifrån mig!

Jag har självklart haft det jättebra hos syrran men jag har inte velat gå ut på hela dagen så när matte kom och hon jobbade länge idag ville jag att vi skulle gå hem med en gång.
Var skönt att lätta på blåsan lite, hihi!
Mindre skönt är den där förbaskade blåsten, den får sluta snart för hur kul är det att få en spark i häcken, känns så i alla fall när den helt plötsligt anfaller och håret flyger åt alla håll.

Vi satt ute en stund där det var lite lä och sen gick vi in för matte var hungrig och jag trött.
Om någon undrat hur mattes dag har varit så säger jag att den varit hemsk för hon har saknat mig väldigt mycket men frågar ni henne så har den varit bra, att det var kul att börja igen och träffa alla men att hon saknat mig. Tur jag fick lite rätt, hihi!

Detta ska jag ägna kvällen åt, kanske äta lite men det blir senare i så fall!

Ingen ny bild.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

17 augusti 2015 18:22

Klart att ni saknade varandra extra mycket första jobbedagen! Hoppas att mattes rygg blir bättre och veckan går fort, så ni får lite ledigt igen :)
Ha en trevlig måndagskväll!

Kram å puss på magen

http://hjuliahullerombuller.blospot.se

Aamor & Tina

17 augusti 2015 18:32

Matte vill också att ryggen ska bli bättre än vad den är just nu!
Jag saknade matte jättemycket.

 
Laika

Laika

17 augusti 2015 18:52

Åh fy hundan Aamor. Nu är vardagen alltså tillbaka för er. Förstår att det inte var roligt att vakna tidigt på morgonen och sedan inte få träffa matte på en heeeeel dag. Nu hade du ju dina fina matteföräldrar och syrran hos dig, men det är ju så klart inte samma sak som sin egna matte. Skönt att ni klarat av första dagen i alla fall. Nu blir det nog lättare.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

17 augusti 2015 19:05

Jag älskar verkligen mina matteföräldrar och syrran men de går inte upp mot matte och att få vara med henne.
Jag överlever detta för det har jag gjort innan men det känns jobbigt nu i början.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

17 augusti 2015 18:57

Det är allt lite segt att komma igång igen. Stackars matte som har ont, hoppas att det ger med sig snart.Passa på och mys lite ikväll.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

17 augusti 2015 19:07

Matte har alltid ont i sin rygg men ibland är det mer och det är det just nu men det återgår till det "normala" snart igen.
Jättesegt för mig att behöva gå upp, inte så farligt för matte för hon fick ju träffa alla roliga människor på jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards