Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2015

Mat!

Av Aamor & Tina - 18 augusti 2015 16:58

Jag sov i stort sätt hela kvällen igår, åt ingen mat och inget godis utan bara suckade när matte sa till mig men har jag bestämt mig för att inte äta så har jag!
Matte sa att hon struntade i vilket för det drabbade ju bara mig själv, var ju snällt av henne att fjäska lite extra för mig - not!
Vi gick i alla fall och la oss redan klockan 22 men så låg hon och läste lite mer än en timme men matte har sovit gott i alla fall och jag med.

Fick minsann gå iväg även idag, hade ju varit lagom med en dag första veckan och sen 2 dagar veckan efter och så kunde man öka på gradvis, hihi!
Matte tjatade lite på mig på vägen till syrran för tydligen var jag långsam men jag har så korta ben ju och de går bara fort när det är nått jag gillar mycket, hihi!
Inte mitt fel heller att matte väljer att gå upp samma tid de dagar hon börjar 07.15 som när hon börjar 07.25 men det blir jag som får rappa på istället.

Det är varmt ute men det blåser mer än halv storm så är man på fel ställe är det inte alls skönt utomhus.
Har ändå velat gå ut idag både på runda med mattefar och ute på trädäcket för där var lä.
Matte slutade i vanlig tid idag och vi gick hemåt efter att Jon snackat lite med matteföräldrarna.
Satt ute en liten stund men vi kände att vårt hår flög åt alla håll och nästan slog knutor på sig så vi gick in och åt mat.
Matte serverade mig torrfoder med leverpastej och efter lite funderande så åt jag upp min mat.
Det var riktigt gott med mat för ska jag vara ärlig var jag rätt så hungrig och tuggbenet efteråt var ännu godare, hihi!

Nu är det slut matte, kan jag få mer? Det fick jag inte för tydligen räckte det jag hade fått.

Nu ska vi slöa och göra så lite som möjligt, ska bli skönt!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

18 augusti 2015 18:41

Ja, nog hade det varit bra med lite mjukstart efter semestern, men det blir ju inte så. Du ska se att allt fungerar som vanligt om några dagar... OCH då är det ju helg ;-)
Ha en mysig tisdagskväll!

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blospot.se

Aamor & Tina

18 augusti 2015 18:42

Ja på helgen fungerar allt som det ska, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

18 augusti 2015 20:14

Visst är det lite segt att komma igång? Bra att du har ätit! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

18 augusti 2015 20:44

Det är ju det och maten kändes bra i magen, hihi!

 
Laika

Laika

19 augusti 2015 10:56

Jag tycker att det låter som en kanonidé att bara jobba en dag första veckan, två dagar veckan efter :) Det hade vi nog alla mått riktigt bra utav, hihi.
Mumsigt med leverpastej på maten, det var länge sedan jag åt leverpastej, kanske ska ta ett snack med matte så det kommer hem lite sånt från affären :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 augusti 2015 17:25

Riktigt gott är jag är sugen på leverpastej.
En matte känner brukar säga att man borde aldrig jobba efter ledig dag och då blir det aldrig nått jobb ju, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards