Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2015

Måndag!

Av Aamor & Tina - 24 augusti 2015 17:17

I går var jag och hälsade på syrran för matte fixade till matteföräldrarnas ny Wi-fi och la in det på deras dator mm.
Nu lekte jag ju inte med syrran för jag höll mest koll på matte, hihi!
När vi kom hem fick jag kelat lite med Ollie, han stack in i vår trappa när vi skulle gå in så efter lite kel släppte matte ut honom igen.

Idag är det måndag igen och dags att vara hos syrran igen.
Hade tur för matte jobbade inte länge idag, de har några veckor sen med flera långa dagar så de får plocka ut dessa nån gång och passade på idag.
Regnade lite när vi gick hem men vi blev inte så blöta som tur var. Var fint väder fram till 14 då det började regna. Nu är det okej väder igen.

Jag gick och la mig direkt jag kom hem och jag tänker fortsätta slöa fram till magen säger att den är hungrig.
Matte börjar känna av en förkylning säger hon och det är så typiskt när man kommer tillbaka och träffar alla igen men än så länge är det lugnt och så hoppas hon det fortsätter.

Gammal bild men jag ligger i denna sängen just nu och myser, hihi!

 
 
Melody

Melody

24 augusti 2015 18:23

Vilken tur att du bara blev lite blöt! Regn och sol om vartannat har vi också haft, men nu lyser solen och så tycker jag att det ska vara resten av veckan.
Stackars din matte som börjar bli förkyld. Matte hämtade ett barnbarn på dagis idag och där var nästan alla barnen lite förkylda, så nu är det nog bara att vänta på att matte också börjar snora! En himla tur att tvåbentas förkylningar inte smittar oss!
Puss till dig från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

24 augusti 2015 18:30

Ja inte vill vi bli kassa, ja nu vill inte matte det heller och hon bara vägrar men hon kan inte göra så mycket åt det mer än att hoppas.
Mer sol åt oss, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 augusti 2015 18:57

Skönt med en lite kortare dag så här på måndagen och mysigt med Ollie!Härligt att ni gillar varandra! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

24 augusti 2015 19:06

Jag gillar verkligen min kattkompis!

 
Laika

Laika

24 augusti 2015 19:19

Din matte gjorde så rätt som jobbade lite kortare idag när hon kunde. Vem vill jobba länge en måndag, nej fy hundan.
Hoppas din mage blir hungrig snart så du kan sova gott sen, utan att bli hungrig i magen.
Skönt att ni inte blev blöta av regnet, det är inte roligt när det störtar ner regn och man blir dyngsur.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

24 augusti 2015 19:27

Har precis ätit min mat och godiset efteråt så nu försöker jag få matte att fatta att det är dags att gå ut men hon är lite trög, hihi!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

24 augusti 2015 19:52

Hoppas att magen vill ha lite mat idag med :)
Mysigt med Ollie-kel!

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blospot.se

Aamor & Tina

24 augusti 2015 19:54

Magen ville ha mat, hihi! Ville ha godis mer men matte sa mat först!

 
Edith o Hilda

Edith o Hilda

27 augusti 2015 13:18

Din säng ser riktigt skön ut. Vi förstår att du sover bra i den. Stackars din matte som börjar bli lite förkyld. Det är typiskt när alla träffas efter sommaren. Vår matte har varit i Stockholm en vecka. När hon flög dit satt hon bredvid en kille som var genomförkyld. Vi får se om matten klarar sig.

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

27 augusti 2015 16:39

Hoppas din matte klarar sig från förkylning.

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

27 augusti 2015 14:20

Så skönt att ni liksom kan slussas lite lagom in i jobbandet igen - aldrig bra med för häftiga omställningar :-) Vi håller tassar och tummar att mattes förkylning tar slut innan det hinner börja <3
Så mysig bild - du är så fin i din långa, härliga päls Aamor <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

27 augusti 2015 16:40

Än så länge mild förkylning så blir det inte värre är hon nöjd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards