Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2015

Grattis!

Av Aamor & Tina - 29 augusti 2015 16:38

Igårkväll efter vi kommit hem gjorde vi ingenting, matte fick mat hos matteföräldrarna så hon slapp laga mat.
Jag gick och la mig direkt och valde att äta först vid 19.30
Kvällsrundan blev en kort en men vi var ute länge för vi satt och njöt i det härliga vädret. Matte tyckte jag kunde valt ett bättre ställe än nere på parkeringen men det var kul att se bilarna komma och köra.

Matte var trött men valde ändå att läsa länge, blev längre än hon tänkt men det är ju inget ovanligt, hihi!
Hon sa att vi hade ju sovmorgon idag men hon vaknade klockan 7 ändå. Låg kvar och drog oss en stund innan vi gick morgonrundan vid 9. Blev en lång runda och vi satt länge uppe vid idrottshallen och spanade, såg tre hundar.

Idag säger vi grattis till min älskade mattemor!

Vi var hos henne en stund och fikade men gick hem vid 15-tiden. Mattefars bror med fru kom också.
Matteföräldrarna fyller år med en veckas mellanrum så de brukar välja att fira dom ihop och i år fyller mattefar 5:a så de firar det då.

Varit ett riktigt härligt väder hela dagen och vi satt ute en god stund när vi kom hem och just nu ligger jag och vilar medan matte sitter och läser.
Vi kommer att äta vår mat lite senare.

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

29 augusti 2015 18:04

KURRA KURRA på din Mattemors födelsedag !!
Skulle jag driva med Conrad ?!
Tycker snarare det är han som driver med mig och jagar mig när han är kissenödig !!

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

29 augusti 2015 18:41

Va, driver han med dig du som är så smart,mhan är bara bebis än ju, hihi!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

29 augusti 2015 18:21

Ni får framföra våra varmaste Kattulationer till mattemor och mattefar :)

Man läser oftast längre än man tänkt sig från början, speciellt om boken är bra, men det vet du ju av erfarenhet. Amanda delar också den efterenheten med dig ;-)
Era mattar ÄR bokmalar, så är det bara!

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blospot.se

Aamor & Tina

29 augusti 2015 18:42

Ja nog är ni riktiga bokmalar och vi har vant oss även om jag måste klaga på henne ibland, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

29 augusti 2015 21:36

Hurrjam för mattemor! Bra att ni firar ordentligt! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

29 augusti 2015 22:02

Måste fira sina kära!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards