Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2016

Besök!

Av Aamor & Tina - 6 augusti 2016 11:55

Oj oj oj vad dagarna och veckorna springer iväg, vi hinner knappt med fast vi inte gör nått speciellt.
Matte var och handlade i onsdags och jag tyckte det tog lite lång tid men så sa hon att hon träffade på sin kollega i en av affärerna så då förstod jag varför det tog tid, hihi!

I tisdags hade jag oturen att hamna i plurret och efter bad och utredning av hår så klippte matte lite mer på mig, försökte jämna till och så tog hon lite mer i ansiktet på mig. Det gillade jag inte speciellt för det kittlades så jag försökte ta saxen ifrån henne men då upplyste hon mig om att det var en urbota dum idé så jag lät henne hållas.
Det blev inte en lika lång mysstund i mattes famn för hon blev hungrig rätt som det var.

I går var vi både på besök och hade besök. Började med att vår granne kallade in oss på lite förmiddagskaffe och matte sa till henne att vi väntade besök så det kunde inte bli så lång stund.
Hade koll ut på gården så vi såg sen när vårt besök kom.
Det var Mona som hälsade på oss, hon och matte har varit vänner sen de var 5 år och gått i samma klass i hela grundskolan.
Jag blev så glad när jag såg henne och sen vaktade jag henne hela dagen. Jag fick följa med i hennes bil när de sen körde för att handla middag så då vaktade jag både bil och Mona, hihi!
När hon körde hem på kvällen så blev jag inte så glad utan låg och pratade lite tyst och lyssnade efter henne.

Idag ska vi ta det lugnt, har varit ute en rätt lång stund men matte tyckte det blåste lite väl mycket så hon ville gå in men hon lovade att vi skulle sitta ute mer sen.

Precis färdig med badandet och allt runt det men inte helt torr men blev törstig så jag tyckte matte skulle ge mig vatten.

 
 
Amanda å Matte Julia

Amanda å Matte Julia

6 augusti 2016 20:03

Det är nog skönt att matte rättar till frisyren. Resultatet syns säkert bättre, när du har torkat helt, men du är jättesöt 🐱
Ha en fortsatt trevlig semester!

❤ Kram å puss på söta nosen 🐈

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

6 augusti 2016 20:07

Matte säger att jag ser så liten ut nu när jag har kortare hår och det stämmer nog för jag har väldigt tjockt hår.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

7 augusti 2016 19:31

Semester är verkligen trevligt! Just det där att inte göra så mycket utan att vara sen är det ju kul med besök också! Nosbuffar

http://https://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

7 augusti 2016 19:54

Besök är så kul och särskilt när det är besök som pratar och kelar med mig, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

11 augusti 2016 12:26

Ja, tiden går fort när man pratar med sina kompisar, det vet man ju. Kul för matte att få så trevligt i affären :-)
Bra att matte klippte av din lugg lite, nu ser man ditt söta lilla ansikte bättre! <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

11 augusti 2016 16:40

Det är rätt skönt att det är lite klippt men jag gillar inte när saxen är där, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards