Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Aamor & Tina - 15 juli 2009 19:37

Varit och hälsat på min lillebror Troy, han är 3 mån och urgullig men jobbig!

I alla fall i början, han var på mig, drog och smakade men man får ju stå ut för han är ju bebis.

Min och Troys matte fikade medan vi sprang rundor. De pratade om hur jag var som valp och hur matte gjorde när jag blev arg och inte ville göra som matte för Troy är allt lite uppkäftig när vissa saker måste göras. Hoppas att Sofia fick lite tips och att hon kunde se att det blir hund av Troy också för jag har blivit ganska bra om jag själv får säga det!


Matte sa att jag och Troy var väldigt lika både till sättet och utseendet, men hallå han är ju svart/vit, men det var tydligen annat än färgen vi var lika på.

Det var roligt där för Troy hade katter men de ville inte prata med mig fast jag försökte vara så charmig så!

När vi var ute så gick Troy efter mig hela tiden och gjorde som jag, såg ut som vi lekte Följa John.

Vi ska träffas fler gånger och Affi ska också få träffa honom.


När vi varit hos Troy körde vi till Affi och hälsade på ett tag, hon blev jätteglad när hon såg mig så vi busade lite i trädgården.

Nu är jag supertrött.


Kolla in bilderna på mig och lillbrossan!

Av Aamor & Tina - 15 juli 2009 08:02

Idag försökte jag faktiskt väcka matte klockan 6 men hon totalvägrade att gå upp, alltså vilket sätt.

Så det var ju bara till att gå och lägga sig igen för jag är ju inte en sådan hund som börjar störa mig och störa matte. Duktigt va?

Klockan 7 går hon upp och strax efter går vi ut.

Vi såg en stor hund men egentligen var den nog en valp men stor va den! Den gick före oss så vi hälsade inte.

Idag måste matte kamma mig extra fin så min lillebrossa blir impad på storebrossan!

Matte skulle badat mig igår men inte någon av oss orkade så det får väl bli någon av de närmsta dagarna.

Nu ska matte äta frukost så hon kan inte skriva mer nu men vi återkommer med mer sen.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards