Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under augusti 2009

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2009 08:38

Då var vi inne på ännu en ny månad, hua mig, vad tiden springer iväg!

Vi kojade redan vid 23 snåret igår kväll och det var skönt, matte har ju inte lagt sig förrän vid 00.30 nu ett bra tag, hon får ju faktiskt tänka på att snart är det dags att jobba igen. Okej, hon har en vecka till men ändå!


Vi tog en runda om matteföräldrarnas trädgård för att se om vi kunde se några sniglar idag, men inga synliga. Matte sa att det var ju torrt igår och troligen även så idag.

Vi fick tidningen med oss hem i alla fall!

När vi gick hem igen mellanlandade vi på en stor "cementbrunn" och satt där ett tag och lyssnade på fåglarna som var i buskarna och träden bredvid.

Jag satt och stirrade in där men kunde inte se några bara höra.

När något hörs konstigt tittar jag frågande på matte med huvudet på sne och när hon svarar vad det är bryr jag mig inte längre.


Just nu ligger jag och vilar mig lite, även en redan söt liten kille måste ju ha sin skönhetssömn!!


Kolla bilden för så rolig ser jag ut när jag tuggar på en godisbit.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards