Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Aamor & Tina - 1 september 2010 18:11

Matte den fisen vaknade redan 05.20 i morse och tyckte inte att det var lönt att somna om, det var "bara" 40 minuter kvar sa hon - och?

Ländes nästan som helg för det blev lång vakentid innan utgång. Tyvärr var det inte så men snart.

Fullt ös på oss idag, vi har varit med mattefar i trädgården när han lukade och pillade i rabatterna.

Han tyckte nog att det var i svåraste laget med oss så tätt inpå för vi var tyvgna att kolla in ALLT han skulle dra upp och gärna samtidigt som han drog i det!

Vi har sprungit och sprungit, tror jag slocknar tidigt ikväll.


Eftersom det har varit mycket bus såg jag ut som "jag vet inte vad" sa matte!

Frissan blev fixad och jag tyckte att matte var otroligt jobbig som höll på och pillade med min tofs.

Jag fick två stycken!

   

Som om det inte var nog skulle det tas kort på mig! Jobbigt för jag ville bara ner!

Julia! De flesta har två tofsar till vardags, killar som tjejer för jag tror det avlastar håret och så blir det inte en permanent bena.

Många har flätor men om matte skulle hålla på med det också hade jag fått spunk! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards