Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2011 15:31

Vi sov ända till klockan 9.20 idag men det var kanske för att matte låg och läste till 1.30, suck!

När vi kom upp så frågade matte om vi skulle ta en tur med bilen idag, lite senare och det tyckte jag var en utmärkt idé.

Först skulle hon tvätta min ena säng för hon tyckte den var lite missfärgad, ja köper man en benvit säng så vad förväntar hon sig och jag har haft den sen jag var valp, den har tvättats tidigare.

Först skulle den håras av och jag stod och kollade så hon inte tappade den i rabbatten men hon klarade det, tur!

Nu ligger den på balkongen och torkar i vinden.


Sen fick matte ett mail från Bamses Bollar, hon har nämligen beställt en ny säng till mig, hon är snäll och den var kommen nu och eftersom Bamses Bollar ligger ca 20 minuter ifrån oss körde vi och hämtade sängen.

Hon som hade stället var jättesnäll och jag fick även en liten pipleksak,  en iller!

  

Den formar sig när jag ligger i den så den stöttar överallt, skönt!

Här provar jag den som hastigast! Matte har inte bestämt sig var den ska vara än!

  

När vi varit där körde vi vidare till Zoo Giganten utanför Lomma men där var inget kul så matte köpte bara en ny matskål till mig och ett tyggben som jag kunde ha när vi åkte.

Hanhundar fick egentligen inte komma in men matte satte mig i kärran och sen kallade hon mig "gumman", hihi!

När vi handlat klart!  

Det ösregnade när vi kom fram dit men det hade slutat när vi kom ut igen.

På hemvägen sa matte "ja när vi ändå är här så, äh vi kör in om Satchms´s också och där köpte hon gummiband och en borste som hon tydligen själv skulle ha och inte mig emot för såna har jag redan.

När vi var klara där började det regna, det vräkte ner, torkarbladen gick för fullt och ändå var sikten kass så matte funderade på att stanna till på ett ställe men när vi kom utanför Lund så slutade det tvärt!

  

Matte sa att hon hoppades inte det regnar så hemma för då kanske min nytvättade säng är blötare än när den kom från tvättmaskinen men det var torrt hemma, vilken tur!


Nu är jag bra trött, efter att ha slöat nästan helt i 3 veckor och sen åka bil i nästan 10 mil och vara på tre ställen, det tar på en liten kille!

Fast vi hade kul!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards