Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Midsommar!

Av Aamor & Tina - 23 juni 2012 17:03

Matte och jag sov länge igår, nästan till 10, okej matte hade varit vaken vid7 men sen låg hon ochslumrade till och från men det ör inget fr jag kan sova ändå bara hon inte ska snacka med mig, hihi!

Ett hiskeligt väder hela dagen, det regnade nästan konstant, bara några få uppehåll men dom missade vi tyvärr.


Jag fick åka bil dit vi skulle på kvällen och där träffade jag en del tvåbenta och alla bra åt och åt, hihi!

Själv åt jag några köttbullar och sen avslutade jag med några kex, mitt torrfoder kunde matte äta själv om hon ville, hihi!

Sillen och det andra kunde hon också ha för sig själv, isch!

Jag hade fått en hage som jag kunde gå ut i men jag blev nr 2 nödig och bad matte att vi kunde väl gå en runda istället, är lite lättare då.

Tyvärr regnade det en hel del just då så jag blev rätt så blöt!

 

Matte tårkade mig med en handduk men sen hoppade jag upp i en solstol och låg kvar där tills jag var torr, blev varmt och gott för jag bäddade in mig  badlakanet som fanns i den.


Först vid 21.tiden slutade det att regna men allt utomhus var blött så ingen ville följa med mig ut i hagen och leka lite, fast jag låg och kallade!

 

Var rätt så trött när jag kom hem men matte ville kolla lite på TV så hon inte la sig ochvar rent för mätt!


Idag lördag sov vi till 9 ca, solen sken men lite blåser det men inget regn än så länge.

Vid middagstid gick vi bort till syrran för att vi skulle busa lite och sen skulle mattefar grilla så det var nog därför matte gick dit, hihi!

Blev inte jättemycket bus men vi tog en lite runda i vår hage för att sen knoppa in i var en stol vid bordet.


Nu har matte och jag suttit ute en lång tund och jag har fått hälsa både på Peggy och Ollie. Ollie blev så förtjust i mattes ena fot att han försökte ta en tugga, hihi!

Nu ska vi slappa resten av kvällen!



 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

23 juni 2012 17:39

Din stackare så du såg ut efter promenaden i regnet. Tur att du/ni fick komma in och slapp mer blött uppifrån.
Klart att du inte ville ha torrisar efter köttbullarna ;-)
Sillinläggningarna ville inte Smulan och Amanda heller smaka på. Men de ville smaka på efterrätten vi åt, kladdkaka med vispad grädde... MUMS för måns och husse å matte!!!
Ha en fortsatt trevlig helg!

=^.^=

Nosbuff

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

23 juni 2012 17:41

Mumsigt!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

23 juni 2012 19:17

Men fy så blöt du blev , du ser ju nästan ut som en nybadad katt *fniss*
Här regnade det oxå mest hela Midsommarafton , men idag har det varit lite soligt nu i eftermiddag så man kunde tassa ut lite :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

23 juni 2012 20:05

Samma väder här men för nån timme sen regnade det igen!

 
Edith

Edith

24 juni 2012 14:40

Jag såg nog att du försökte vara anonym på din kommentar, men jag misstänkte att det var du Aamor. Du verkar ha haft en väldigt härlig Midsommar, trots regnet. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

24 juni 2012 17:32

Hihi, mitt namn kom inte upp automatiskt som det brukar göra.
Visst var midsommar härlig trots regnet!

 
Felix

Felix

27 juni 2012 20:51

Ja, här regna det inte men jisch vicket trökväder men stackars dig som blev så blöter på självaste messömmeraftonen, inte kuligt alls.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

27 juni 2012 20:52

Det var väldigt blött men som tur är torkar jag ju igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards