Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Syrran!

Av Aamor & Tina - 11 augusti 2012 18:47

Vi gick bort till syrran vid middagstid, vädret var varmt och gott så vi var ute på trädäcket.

Blev lite bus men bara lite!

Vi hjälpte mattefar att skruva vinklejärn i stolparna runt trädäcket, vi kollade så han gjorde rätt och att alla skruvarna var raka och fina, hihi!

Matte hjälpte till att loda in så allt blev rakt och fint, hihi!

Det varsta med allt var att matte var på fel sida räcket men jag såg henne hela tiden även om jag hade kompostgaller mellan oss.


När vi gick hem ville jag gå en långrunda så det gjorde vi men mot slutet kom solen fram igen och då blev jag varm.

Såg några som brukar prata med mig och matte så jag väntade in dom så vi hade följe hem sista biten.

Ville inte kolla katterna ens för jag var törstig och ville in! Märkligt va?

Matte stekte lite pytt-i-panna och ägg till middag så jag passade på att sova under tiden för det gillar jag inte.


Har precis blivit tillfixad, matte sa att jag var rent för rufsig, vi passade på att kela lite på trimbordet, speciellt när hon precis fått tag om tofsen så vill jag gosa, hihi så hon får börja om igen!

 

Blev rätt fin om man sett hur jag såg ut innan, hihi!


Blev lite hungrig och började tigga godis men jag åt istället när matte fixade fram maten till mig.

Jag tyckte att jag och matte behöver inte ha långa diskusioner om maten varje kväll, hihi!

Efteråt lite godis, vatten ut sprejflaskan och lite nostorkande i soffan är jag nöjd och ska snart bara dra ut matte en sväng, hihi!

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

11 augusti 2012 19:49

Så bra att ni hjälpte hussefar! Han hade aldrig klarat jobbet utan er hjälp!
Vet du inte att om du tramsar när matte friserar tofsen tar det dubbelt så långt tid *fniss*
Men är man akut gosnödig, så är man ;-)

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

11 augusti 2012 20:16

Nä precis, utan oss hade det nog blivit hur snett som helst, hihi!
Tror du det? Kan det ta längre tid än vad det redan gör ;)
Jo jag vet men det är rätt kul att fjanta sig med matte, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards