Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Aamor & Tina - 1 januari 2012 17:47

Ni kan tro att det smällde och dönade igår hos oss, speciellt när det var dags att sova, hihi!

Jag reagerade inte mycket, lyfte på huvudet en gång när det kändes som hela huset skakade till men sen somnade jag igen!

Matte och jag var ute och pinkade vid 22-tiden för då smällde det inte så mycket utan bara lite men matte och jag lekte med hennes vante så jag reagerade inte på nått annat.

Vi gick hem sen när det värsta var över och då var jag bra trött!

Så här låg jag mest hela kvällen!


I morse sov vi till 10, ojoj jag undrar hur vi ska kunna komma upp i morgon, hihi! 

Idag har vi mest tagit det lugnt och vilat en del, återhämtning för igår och förebyggande vila inför morgondagen.

Varit trist och dimmigt väder hela dagen men det har inte gjort så mycket för några längre runder har jag inte velatgå ändå och inte matte heller!


Ni vill vi önska alla Gott Nytt År!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards