Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Aamor & Tina - 10 januari 2012 19:01

I morse var det matte som var tröttast, hon kom aldrig igång så när jag ville gå den långa rundan till Affi tittade hon på klockan och sa att den hinner vi inte idag. Typiskt nu när det inte regnade, det stänkte inte ens och så var hon så seg!


Igår när jag var ute på den sista rundan vräkte regnet ner och vi var rätt så genomvåta bägge två, rgnade inte när vi gick ut så därför hade vi inga regnklader på oss.

Jag valde att hoppa upp i soffan på en stor kudde bredvid matte och då la hon armen om mig så jag blev varm och go´ igen!


När syrran och jag skulle ut och rasta mattefar så kom det en Samojed med sin matte och jag sa till honom att detta var min plats så håll dig väck, syrran höllt med och mattefar sa att vi var lite knasiga.

Jag skäller inte på den hunden annars för matte känner hans matte men det är lite skillnad när vi är två och super duper stora, de största hundarna i hela världen, hihi!


Matte hade lite ärenden innan hon hämtade mig, bland anat hade hon varit i min affär för att köpa en sak men det var slut, till mig köpte hon ett litet pip-hjärta, jag älskar såna, har nog haft 4 st tidigare men jag plockar ut pipen.

Matte visade mig det när jag kollade efter katterna och jag blev eld och lågor och ville verkligen ha det bums men matte skulle tvunget busa lite först men till sist fick jag det och då skulle jag in direkt för tänk om nån jamis kommit och velat ha det!


Nu ska jag sova lite, åt hos matteföräldrarna innan vi gick hem så jag fick inte min vila då.

 

Jag 9 veckor ung!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards