Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Aamor & Tina - 9 januari 2012 19:08

Varför är måndagar uppfunna? Visst för att veckan ska börja med nån dag men de är alltid så tunga, matte hade inget problem med det i morse men jag hade, hiskeligt trött!

Vilket som för nu är den gjord!


Jag och Affi har varit mycket på bordet och gosat med matteföräldrarna, jag har även vaktat mot andra stora inkräktare som har haft fräckheten att passera utanför vårt staket. Nån måste ju säga ifrån när inte matteföräldrarna gör det!

Matte jobbade länge idag, ännu en dålig dag med måndagar.

Vi gick hem och då åt jag min mat, fick inget gottigt extra på torrfodret för matte tyckte jag kunde äta det som det var, snåljåpen!

Jag har sovit så därför kunde jag inte skriva förrän nu, blir lite trött efter maten och sen ska man vila när man ätit.


Det har snöat lite hos oss på eftermiddagen men det övergick snabbt i regn och allt smälte direkt det nådde marken, lite trist för lite snö hade varit trevligt!


Jag ska snart ut på min kvällsrunda, om en halvtimme ungefär om jag är i behov så klart, hihi!

Från februari förra året! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards