Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Sol!

Av Aamor & Tina - 9 juni 2014 19:17

Vi blev så glada igår när matte fick ett mail från Julia, hon har fortfarande väldigt ont i ryggen och ligger på sjukhus fortfarande men förhoppningsvis hittar de snart vad som är fel(för er som följer hennes och Amandas blogg)! 

Vi vill att du ska bli bra nu genast!


Idag är det måndag och solen har verkligen strålat och värmt hela dagen, var varmt redan klockan 07 när vi gav oss iväg med bilen.

Vi har varit ute hela dagen, i alla fall sen 10 och när matte hämtade mig strax efter 17 var vi fortfarande ute.

Då jag blev för varm gick jag in och la mig under sängarna, sen är det skönt att ligga där för syrran går inte in där så jag får vara ifred, hihi!

Jag låg och sov när matte kom, syrran hörde bilen så hon sprangfra till mig och "viskade" i mitt öra och vips så var jag uppe och satt och väntade på att hon skulle gå av bilen, hihi!

Matte blev helt överfallen av oss, jag älskar när hon kommer och hämtar mig och vi kan gå hem till oss själva!


Ollie kom och gjorde en snabbvisit när vi satt ute men sen gick vi in och åt mat. Matte spenatstuvning och jag mitt torrfoder.

Fick göra ett snabbt besök på trimbordet för tofsen hade halkat ner och hängde i ansiktet! 

Nu ska vi vila lite för kvällen har gått så fort, vi var inte hemma förrän strax efter 18.

 

Lagar du mat matte?


 
 
Edith

Edith

9 juni 2014 20:10

Det låter som om du haft en bra dag idag Aamor. Vi har också haft det varmt och skönt! Matte säger bara 'oooh vad gott med spenatstuvning'. Hej hopp!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

9 juni 2014 20:12

Jag lät matte ha den där spenaten för sig själv, hihi!
Jo det har varit skönt!

 
Mimmi, Tazan Sessan

Mimmi, Tazan Sessan

9 juni 2014 20:34

Här håller vi tassarna att Julia snart ska vara frisk och hemma igen.
Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

9 juni 2014 20:53

Ja det gör vi också!

 
Melody

Melody

9 juni 2014 22:41

Så tråkigt att Julia har så ont i ryggen! Hoppas verkligen att
de hittar felet så hon snart är frisk igen. Ont i ryggen är verkligen
besvärligt!
I dag har till och med jag legat i skuggan en stund, men inte så länge för jag
gillar solen! Dessutom fick jag mjukglass i dag och det gillar jag ännu mera!
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

10 juni 2014 06:50

Det är hemskt att ha ont i ryggen!

Glass svalkar ju en del så du kunde stå ut med solen!
Jag äter ju inte glass så jag fick hålla mig i skuggan - varje gång matte äter glass erbjuder hon mig att smaka men jag vill aldrig ha!

 
Kim

Kim

10 juni 2014 06:45

Tur att det inte är tvärtom - att du äter spenaten och din matte äter din hundmat ;-)

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

10 juni 2014 06:49

Hade nog inte varit riktigt lika kul fast jag gillar spenat ibland!

 
Laika

Laika

10 juni 2014 20:40

Men du är så ju såååå söt :)
Schysst av syrran att väcka dig när din matte var på ingång :)
Vet du? Min matte gjorde spenatstuvning för bara två dagar sedan, det mumsade hon massor av. Jag ville då inte ha. Jag vill ha nåt mer...köttigt, hihi

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

10 juni 2014 21:02

Hihi, vad häftigt! Jag kan äta det lite ibland men ville inte ha igår!
Köttigt är definitivt bättre ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards