Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Ovanligt!

Av Aamor & Tina - 30 augusti 2014 17:28

Matte vaknade vid 7.30 men valde att stanna i sängen och lyssna på bok, jag gick ut i hallen och la mig för jag ville inte lyssna, hihi!
Började ljusna då och jag älskar mörker när jag sover och ute i hallen är det mörkt.
Det blev en ganska lång runda vid 9.30 och det var soligt och varmt, kändes som det skulle bli en dag då vi kunde sitta ute mycket med det ändrades sen.
Inne igen så åt matte frukost och jag snackade lite med henne under tiden. Hon frågade mig sen om jag ville ha lite kärlek och då sprang jag in och la mig i sängen i TV-rummet, hihi! Matte ville fixa frillan på mig och reda upp några tovor men jag ville inte, hihi!
Nu blev det som matte ville men jag fick en massa kärlek samtidigt för vi myser mycket när jag blir kammad.
Efteråt tig matte sin bok och la sig på soffan men så hör hon att jag står och slickar min matskål så hon kommer ut i köket igen, frågar om jag ville ha mat och det ville jag - ovanligt.
Jag åt min mat mycket tidigare än vanligt även det är väldigt ovanligt. Klockan var inte mer än 12 nämligen.

Har sen vilat hela dagen, matte har tvättat en maskin tvätt men sen har hon läst i sin bok.
Det fina vädret försvann och istället blev det regn men jag hade tur för det var uppehåll när jag ville ut på en runda.
När jag och matte är hemma vägrar jag inte att gå ut under dagen så jag kanske väntar på att matte ska komma när jag är hos matteföräldrarna - vem vet.

Här håller matte up ett tungben som jag fick efter maten. Ge hit det nu jag är supersugen, hihi!

Nu är det snart kväll så vi lär nog fortsätta med att ta det lugnt, hoppas det i alla fall.

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

30 augusti 2014 18:59

Oj, så stora ögon du får när matte retas med din tuggis. Hoppasatt du fick den sen :)
Ha en mysig lördagskväll!

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

30 augusti 2014 19:02

Jodå jag fick den, hihi!

 
Laika

Laika

30 augusti 2014 21:24

Vilken tur att ni prickat in promenaderna när det inte regnat, det kallar jag planering :D
Inte kan man väl rå för om ens mage är hungrig fast det inte är dags än, hihi. Min är så nästan hela tiden, men din matte är snäll och matar dig, här får jag inte mer än två mål om dagen och så godis på det då ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

30 augusti 2014 21:27

Jag äter bara en gång om dagen så därför får jag maten när jag vill, drack lite mjölk nu i kväll.
Riktig tur med att pricka rätt vid utgång men jag blir ändå blöt på ben och mage men slipper blötan uppifrån.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

30 augusti 2014 21:32

Skön dag! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

30 augusti 2014 21:45

Jätteskön!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards