Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Aamor & Tina - 30 september 2014 18:41

matte somnade ganska tidigt igår men vaknade till vid 23.50 och sen blev hon väckt av någon som väsnades och tydligen inte lyssnade på henne så hon fick tända lampan och stiga upp innan typen lyssnade, hihi!
Ja, det var jag som hade kliat mig och då måste tassen där bak tvättas noggrant och länge. Matte var väl inte direkt överlycklig men hon somnade igen efter ett tag.

Har varit lite grått väder idag så det har inte varit så jättekul att vara ute.
Haft det bra hos syrran för jag har mest vilat mig.
Matte var lite sen för hon var och hämtade mat som hon skulle äta med matteföräldrarna, matte bjöd idag för hon fyller år men firar inte det.
Syrran var så ivrig när hon kom och skulle dra bort mig och då gjorde det ont så jag skrek till och då blev matte ilsk på henne och sa till ordentligt för ingen ska vara dum mot hennes lille påg.

Så fort de ätit sa jag till matte att jag ville gå hem så det gjorde vi. Ollie kom och var lite kelsjuk så det var tur vi satt ute en stund så vi inte missade honom.
Har ätit min mat, halva portionen i alla fall.
Matte har precis snackat med min uppfödare, hon ringde och grattade matte och imorgon fyller hon själv år, rätt lustigt!

Nu ska jag och matte bara ha mys resten av kvällen för hon kollade om det fanns nått på TV och det hon ser på tisdagarna var slut för denna gång och hon tyckte inte att det fanns nått annat intressant.

Tuggar på mitt kycklingben som jag får efter maten, rester från andra ser ni runt om, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards