Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Aamor & Tina - 6 november 2014 17:45

Min matte var riktigt taskig mot mig i natt! Hon skällde på mig och stängde mig ute från sovrummet i hela 1/2 minut!
Jag lät henne sova men när jag hörde att hon var vaken började jag snacka och efter en timme behövde jag gå ut men tydligen var det inte lika akut som jag gav sken av, det uppskattades inte att jag pinkade efter en stund och kanske jag tog tog för stor chans med att inte vilja gå in för matte blev arg!
Skällde på mig jättemycket när vi kom in och gick sen in i sovrummet och stängde dörren så jag var kvar på andra sidan. Som tur var fick hon dåligt samvete och öppnade snabbt igen och jag hoppade upp i sängen och somnade direkt, tyvärr gjorde inte matte det utan hon slumrade bara lite då och då.
Vi var ute vid 04 så det blev inte så mycket sömn för matte denna natten heller.

Det enda vi gjort idag är att slöat och så har vi varit ute på några promenader.
Snackade med vår vaktmästare en gång, hon fick en puss av mig och jag fick mycket klappar av henne.
Jag har ätit min mat, hela portionen idag och nu har vi precis varit ute en sväng igen.
Vi lär fortsätta med slappandes resten av kvällen och det låter helt utmärkt och passar mig prefekt.

Matte håller på att snyta sig och hosta mest hela tiden, det piper från hennes öron när hon fräser näsan, hihi!

Inget nytt kort!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards