Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Aamor & Tina - 27 november 2014 17:46

Mötte ingen på väg till syrran idag och det kändes lite trist faktiskt men inget att göra nått åt, nästa gång träffar jag kanske nån.
Har mest tagit det lugnt idag, som vanligt då alltså, hihi!
Mattemor sa att jag snarkade jättemycket men jag vet inte om jag ska tro henne men kanske hon har rätt för jag var trött i morse och ville sova lite extra. Har sovit hela natten så inget sånt som spökat. Tror att det beror på att veckan snart är slut.

Matte var sen för hon skulle några ärenden plus fått bytt däck på vår bil för man vet aldrig när vintern slår till.
Jag hade turen att få åka bil hem fast det inte är fredag, matte upplyste mig om det och att vi ska gå upp en morgon till efter klockan men i morgon ska hon ta matteföräldrarnas bil och byta däck på den för hon jobbar nästan runt däckfirmans knut i morgon.

Just nu håller matte på att laga mat till sig och jag har gått och lagt mig för än var jag inte sugen på nån mat. Kanske kanske jag kan smaka av mattes men jag är lite tveksam för hon ska ha fisk.
Vi ska bara ta det lugnt denna torsdagskväll och njuta av att vara hemma.

Inte nån speciellt ny bild men ........

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards