Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Aamor & Tina - 13 november 2014 18:07

Var väldigt trött i morse men det kanske har sina orsaker, hihi! Matte var inte heller speciellt pigg och hon sa att det var mitt fel men nu vill jag inte prata mer om det.

Det har varit grått och trist väder hela dagen men det blev roligare när vi fick gäster hos matteföräldrarna. Några vänner kom på besök och de älskar hundar och vi gillar dom skarpt.
Vi hälsade dom hjärtligt välkomna och visade in dom och sen passade vi alla fyra så de inte skulle ge sig iväg, hihi!
Det åts och snackades i massor så vi blev helt utmattande och somnade, hihi!

Matte kom direkt efter jobbet och hon fick också smaka av det som de bjöd på och sen gick vi hem. Vi tog det så lugnt och sen satt vi ute en stund och kollade efter katterna men de var nog inne hos sig.
Valde att gå in efter en stund och när matte frågade om jag var hungrig hoppade jag upp i soffan och somnade med en gång.
Äter nog lite senare, kanske.

Vi kommer nog att koja lite tidigare idag för matte är redan trött och klockan är inte så mycket.

Ingen nytagen bild men denna plats är så mjuk och go att sova på.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards