Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Aamor & Tina - 16 november 2014 17:01

Även i natt har vi sovit gott men jag fick säga till matte att släcka och sova istället för att ligga och läsa halva natten. Boken finns ju kvar även på morgonen.

Vaknade vid 8 och sa till matte att det var dags att gå upp och hon trodde att jag behövde gå ut men när hon kommit upp la jag mig igen, hihi!
Det lönade sig inte för matte sa att hade jag nu sagt till henne att gå upp så kunde vi lika gärna gå ut.
Var ingen behaglig upplevelse precis för det blåser otroligt mycket, hela peruken flyget hit och dit, tur jag är ankrad i matte, hihi!
Blev bara en kort runda för ingen av oss var intresserade att bli helt förblåsta, hihi!

Tagit det lugnt nästan hela dagen, matte har läst ut sin bok och börjat på en ny och själv har jag provat mina olika sovplatser.
Matte lagade köttfärssås och spagetti till lunch men jag ville inte smaka.
Sa till matte istället att vi skulle gå en runda när hon ätit klart och jag hade hoppats på att det hade slutat blåsa.
Där hade jag helt fel för det blåste ännu mer och jag valde den kortare rundan denna gång också, matte försökte övertala mig till en längre men den kunde hon gå själv om hon nu ville det för jag satte mig ner och tvärvägrade, jag fick som jag ville - yeah!
Åt min mat när vi kom in och nu har jag och matte lekt lite med en av mina pipleksaker.

Tuggar här på mitt efter-maten-godis, ett ben med torkad kyckling runt. Hade inte ens tid att titta på matte när hon ville det, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards