Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Aamor & Tina - 16 februari 2015 17:42

Det är hemskt vad jag ska vara trött på morgnarna, matte borde börja lite senare så jag får sova ut, hihi!
Lite piggare när jag hörde att jag skulle få åka bil, det piggar alltid upp de där orden "åka bil".
Tog ändå lite tid för jag fick gå in igen och duscha av bakdelen, matte ville tydligen inte ha luktspår i bilen, hihi!

Fick en bra sovmorgon hos syrran för jag vaknade vid 14, hihi! Det var väl en lagom lång sovmorgon fast jag hade nog velat gå ut innan om vi varit hemma, hade ju gjort alla behov innan.
Matteföräldrarna sa att de knappt märkt av oss idag, ja sover vi så så gör vi.

Matte jobbade inte länge men hon skulle in om på netto på hemvägen och när hon kom till oss så frågade mattemor om hon ville ha pannkakor och det ville hon. Syrran åt såna men jag bara fnös men efter en stund kom jag och frågade om jag fick nosa igen och då var det plötsligt gott plus att jag hade sett att syrran överlevde dom, hihi!
Tog det lugnt på hemvägen, jag fick nosa var jag ville och det tog sin lilla tid.
Ville ha lite torrfoder ändå här hemma, åt bara lite pannkakor. Fick lite mindre torrfoder så det blev bra.

Just nu ligger jag på balkongen och njuter av mitt tuggben och matte gnäller över att det drar kallt men hon får inte stänga dörren så hon får allt gnälla lite till, hihi!

Bilden blev lite mörk men ni ser mig ändå och det är viktigast, hihi! Ni behöver inte titta på tuggbenen jag strippat kycklingen från som ligger runt mig, hehe!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards