Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 februari 2015

Va?

Av Aamor & Tina - 18 februari 2015 18:31

Matte jobbade länge idag och när hon kom kröp jag så nära henne jag kunde och berättade att de hade tvingat ut mig och hur synd det var om mig!
Matte sa till matteföräldrarna "fy på er som tvingar ut min påg när han inte vill", jag blev nöjd då men det kändes inte riktigt lika bra när hon började skratta.
Okej jag var väldigt pinknödig men det räknas inte för hade jag legat kvar i sängen hade jag inte märkt av det, hihi!

Vi gick hem och jag var hungrig, åt mat medan matte tömde diskmaskinen och laddade den med det som stod i vasken.
Min tuggben efteråt åt jag ute på balkongen medan matte åt sin mat.
Sen var det dags att rengöra mustaschen och det finns ett ställe som är perfekt till det, hihi!

Soffan och min kudde där är helt perfekt.

Blir lite ivrig och måste bädda lite, hihi!

Va? Nä då matte jag välter inte ner min kudde den känner sig trängd och hoppar själv ner, hihi!
Nu klarade sig kudden och la sig tillrätta igen när jag hoppade ner så jag talade sanning, denna gång, hihi!
Nu ska jag sova en stund.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards